ماجرای هولناک زیر گرفتن دو زن در ارومیه!

ماجرای هولناک زیر گرفتن دو زن در ارومیه!

پس از انتشار تصاویر زیر گرفته شدن دو زن در شهرستان ارومیه برسر مسئله بد حجابی، برخی از فعالان سیاسی، اجتماعی و مسئولان کشور به این حادثه واکنش نشان دادند. اما مهم‌ترین واکنش متعلق به دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی است. او در اطلاعیه‌ای این اقدام را محکوم کرده است.  

کد خبر : ۹۷۰۵۲
بازدید : ۸۴۳۷
فرادید | عصر یکشنبه هفته جاری بود که راننده خودروی پژو پارس، دو عابر زن را به دلیل بدحجابی در خیابان کاشانی شهر ارومیه زیر گرفت. طبق گفته حاضران، این حادثه پس از درگیری لفظی میان راننده خودرو و دو زن بر سر حجاب شان شکل گرفته است. با این حال تصاویر این حادثه بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و حالا واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

به گزارش فرادید؛ رسانه‌های محلی ارومیه می‌گویند که حال هر دو زن مساعد است، اما یکی از آن‌ها دچار آسیب دیدگی شده است.

طبق گفته حاضرین در محل حادثه، راننده خودروی پژو پارس پس از مشاجره با زن‌ها در پیاده‌روی خیابان کاشانی شهر ارومیه، اقدام به زیرگرفتن این دو زن کرده است. براساس گزارش ها، راننده بلافاصله از محل متواری شده است.

اما دادستان عمومی و انقلاب ارومیه و فرمانده انتظامی آذربایجان غربی می‌گویند که راننده بازداشت شده است.

مجیدی گفته که با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

در این میان سردار مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز می‌گوید که دستور ویژه برای رسیدگی به موضوع تصادف خیابان کاشانی ارومیه را صادر کرده است.

واکنش‌ها به زیر گرفتن دو زن در ارومیه

پس از انتشار تصاویر زیر گرفته شدن دو زن در شهرستان ارومیه برسر مسئله بد حجابی، برخی از فعالان سیاسی، اجتماعی و مسئولان کشور به این حادثه واکنش نشان دادند. اما مهم‌ترین واکنش متعلق به دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی است. او در اطلاعیه‌ای این اقدام را محکوم کرده است.

حجت الاسلام بهنام دلریش گفته که اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل، امر به معروف و نهی از منکر را زیر سئوال ببرد. از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند، زیرا این گونه صحنه‌ها مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سواستفاده به برخی داده شود.

در این میان معصومه ابتکار، معاون امروز زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز به انتقاد از اقدام اخیر در ارومیه پرداخته است.

او می‌گوید که این نوع رفتار‌های هیجانی برگرفته از تعالیم دینی ما نیست بلکه برگرفته از سطحی نگری است که متاسفانه رواج داشته و برخی فکر می‌کنند با این رفتار‌ها تکالیف خود را انجام می‌دهند و هیجانات خود را اینگونه نشان می‌دهند در حالی که قطعا این کار مردود است و اگر این دو زن با ماشین زیر گرفته شده‌اند، جنایت است و فرد باید به کیفر خود برسد.

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس نیز در واکنش به این حادثه گفته که به رفتار‌های طالبانی پاسخ قضایی محکم می‌دهیم.

او در این رابطه در توئیترش نوشت: «در مورد زیر گرفتن دو زن به دلیل بدحجابی در ارومیه، باید بگویم بعضی‌ها نمی‌فهمند در کشور متمدنی به نام ایران زندگی می‌کنند و اینجا پاسخ قضایی محکم به رفتار‌های طالبانی می‌دهیم تا درس عبرتی برای آنان شود که می‌خواهند امنیت اجتماعی زنان را خدشه‌دار کنند.»

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز می‌گوید که اجازه خودسری و بی‌قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
  • بابک ارسالی در

    اگر با کسانی که با امنیت جانی جامعه بازی می کنند وبا وحشی گری خود ، چهره رئوف اسلام را با رفتارهای توحش آمیز خود خشن و ضد آزادی معرفی می کنند باید به شدید وجه ممکن تنبیه شوند مردم حتما خواهند گفت این شخص پشتش به نماینده ولایت فقیه و یا ارگان و سازمانی خاص گرم است .باید آن خاطی در همان محل شلاق زده شود و دیه کامل به قربانیان پرداخت شود

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید