درآمد باورنکردنی زنان سلاخ با حیوان‌کشی به سلیقه مشتری!

درآمد باورنکردنی زنان سلاخ با حیوان‌کشی به سلیقه مشتری!

گفته شده که زنان سلاخ یک گروه تلگرامی هستند و افرادی که قصد عضویت و تماشای کلیپ‌های حیوان کشی را دارند باید مبلغ ۵۰۰ هزار بپردازند. همچنین مخاطبان می‌توانند به زنان سلاخ به صورت خصوصی پیام داده و سناریوی ویدیوی سلاخی حیوانات را انتخاب کنند.

کد خبر : ۹۷۰۵۴
بازدید : ۲۲۲۶۴
این گزارش حاوی تصاویر دلخراش است!
فرادید | روز‌های زیادی از انتشار ویدیو‌هایی که در آن چهارپایان و ماکیان به صورت بی رحمانه ذبح می‌شوند، نمی‌گذرند. این صحنه‌ها باعث تشویش اذهان عمومی شده است. به همین خاطر کاربران فضای مجازی خواستار رسیدگی مراجع قانونی به این مسئله شده‌اند.

به گزارش فرادید؛ کلیپ‌هایی چند دقیقه‌ای از سلاخی زنان، ۵۰۰ هزار تومان هزینه روی دست مخاطبان می‌گذارد. گویا تعدادی از زنان بازاریاب هستند و با انتشار این ویدیو‌ها به دنبال مشتری نمایش قصابی‌شان هستند.

گفته شده که تعدادی از این زنان سلاخ عضو یک گروه تلگرامی هستند و افرادی که قصد عضویت و تماشای کلیپ‌ سلاخی آن‌ها را دارند، باید مبلغ ۵۰۰ هزار بپردازند. همچنین مخاطبان می‌توانند به زنان سلاخ به صورت خصوصی پیام داده و سناریوی ویدیوی سلاخی را انتخاب کنند.

مخاطبان انتخاب می‌کنند که در ویدیوی بعدی حیوان مورد نظر به چه نحوی شکنجه و کشته شود.
انتخاب کن، زنان سلاخ برایت می کشند!

در ویدیو‌های قصابی چه می‌گذرد؟

کلیپ اول ذبح یک بز است. به نظر عادی می‌آید، اما اگر به ادامه ویدیو توجه کنید، متوجه می‌شوید که زن قصاب با تهدید‌ها و طولانی کردن قصابی‌اش قصد جذب مخاطب و سود بیشتر از این معامله را دارد.

او در ابتدا یک خروس را مقابل چشمان بز بریده و به او هشدار می‌دهد که به زودی نوبت بز هم می‌رسد. به او آب می‌خوراند و سپس کمی سواری می‌گیرد که ویدیو طولانی‌تر شده و مخاطب منتظر صحنه اصلی بماند.
سپس چاقو را روی گردن حیوان بیچاره گذاشته و قسمت زیادی از گلویش را می‌برد و او را رها می‌کند تا روی پایش ایستاده و سراسیمه به دنبال راه نجات بگردد. وقتی بز نگون بخت بی‌حال روی زمین میفتد، قصاب به پایان دادن زندگی اش رضایت می‌دهد و چاقو را دوباره به گلویش میفشارد، اما هنوز جان دارد!.

ویدیوی بعدی ترسناک‌تر است. اردک بی گناه روی زمین نشسته و از زجرکشیدنش بی خبر است. ناگهان یک زن دو پایش را روی بدن اردک گذاشته و سعی دارد او را له کند. کنار می‌رود، اردک بی جان افتاده و نفس‌های آخرش را می‌کشد، اما زن سلاخ راضی نمی‌شود، دوباره پا روی بدن بی جانش می‌گذارد و آنقدر فشار می‌دهد تا جان دهد.

ویدیوی دیگر هم مشابه همین صحنه است، اما بجای اردک یک بز قرار است جان دادنش را زیرپای زنی دیگر ببیند. او دست و پای حیوان را با روبانی بنفش بسته و پایش را روی گلوی حیوان زبان بسته می‌گذارد فشار می‌دهد. سپس حیوان بیچاره را با چاقو کشته و سرش را روی تنش می‌گذارد.

انگار سناریو‌ها را یک نفر نوشته است. حیوان بعدی نیز قرار است زیر پای زنی دیگر زجر بکشد. اما یک شکنجه دیگر نیز برای خروس سفید در نظر گرفته شده. او در ابتدا زیر کفش‌های پاشنه بلند زن از حال می‌رود و زمانی که چشمانش را باز می‌کند سرش در کاسه آب فرو رفته و زجرکش می‌شود.

این بار یک خرگوش سفید با دست و پایی بسته، زیرپای الهام‌بانو گیر افتاده است. او چندبار به خرگوش بیچاره یادآوری می‌کند که قرار است به زودی جانش را فدای الهام‌بانو کند. زن قصاب سعی در بریدن سر خرگوش را دارد، اما فیلمبردار می‌گوید آرام ببر و یادآوری می‌کند که فیلم می‌گیرد و قصابی باید به آرامی رخ دهد. آرام آرام خرگوش سفید هم جان می‌دهد.

انتخاب کن، زنان سلاخ برایت می کشند!
علت نمایش اینگونه ویدیو‌ها

انتشار تصاویری از ذبح نمایشی چهارپایان و ماکیان توسط خانم‌ها از نظر برخی از کارشناسان و روانشناسان نشانه خشونت و قساوت قلب در جامعه است که تهدیدی بالقوه علیه انسان‌ها به حساب می‌آیند.

فربد فدایی، روانپزشک در این باره می‌گوید: «افرادی که حیوان آزاری می‌کنند قطعا درباره انسان‌های دیگر نیز همین رفتار‌های زشت و ناپسند را خواهند داشت. در بررسی زندگی برخی جنایتکاران اجتماعی در سال‌های اخیر مشخص شده است این افراد که مرتکب قتل و جنایت می‌شوند قطعا در دوران کودکی حیوانات را مورد آزار و اذیت‌های خشن قرار می‌داده‌اند.»

علی‌اکبر ارجمندنیا، روانشناس و عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران هم گفته که حیوان آزاری در همه جای دنیا نشانه اختلال روانی و شخصیت ضد اجتماعی است که به عنوان یک بیماری تشخیص داده می‌شود.

او معتقد است که حیوان آزاران معمولا خود، مورد آزار و اذیت واقع شدن را تجربه و بعضا تحت تنبیه بدنی قرار گرفته‌اند.

انتخاب کن، زنان سلاخ برایت می کشند!
سلاخان مجازات می‌شوند؟

پس از انتشار کلیپ‌های سلاخی بی رحمانه زنان، عده‌ی زیادی از کاربران واکنش‌های منفی و بعضا تندی نشان داده و خواستار برخورد قانونی مجریان این کلیپ‌ها شده اند.

از همین رو رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا نسبت به انتشار این ویدیو‌ها واکنش نشان داده و گفته که برخورد با عوامل این ویدئو نیز در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است.

او می‌گوید: «برابر قانون مجازات اسلامی فصل جرائم رایانه‌ای و قانون جرائم رایانه‌ای مصوب سال ۱۳۸۸ انتشار هر گونه کلیپ، فیلم، عکس و صوت که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شود، جرم است. انتشار هرگونه کلیپ مبنی بر کودک‌آزاری، دگرآزاری، حیوان‌آزاری از مصادیق این قانون است.»

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: «این ویدئو نیز ۴ الی ۵ روز است که در فضای مجازی قرار گرفته و شناسایی و برخورد با عوامل این ویدئو نیز در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است. نتایج بررسی‌ها و اقدامات پلیس در این زمینه اعلام خواهد شد.»
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    هنر نزد ایرانیان است و بس

    • ناشناس ارسالی در

      چه ربطی دارد؟

  • ناشناس ارسالی در

    بايد به شدت مجازات بشن كه خشونت رو در جامعه ترويج ميكنند

  • حسین ارسالی در

    به پیامبر اسلام خبر رسید زنی گربه ای را در قفس گذاشته تا از تشنگی بمیرد.پیامبر متاثر شدند و فرمودند: به خدا بوی بهشت را استشمام نمی کند.

  • ناشناس ارسالی در

    خداوند به درجاتشان در جهنم بیافزاید. کسی که به حیوانات رحم نکند قطعا به انسان ها هم رحم نخواهد کرد. درخواست رسیدگی فوری داریم لطفا.

  • ناشناس ارسالی در

    خوب گوسفند بودن سر بریده چه ربطی داره بابا این سایت چرت پرت شما هم باور میکنید

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که یعنی چی با این کارشون هم حیوان بیچاره زجر میبینن هم گوشتش حرام میشه زن آفریده شده برای لطوفت و نازک دلی نه برای این چیزا

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید