اعترافات عجیب قاتل تبر به دست گرگانی

اعترافات عجیب قاتل تبر به دست گرگانی

افرادی که زخمی کردم باعث جدایی من از همسرم شده بودند. روز حادثه، اتفاقاتی که در این مدت برایم افتاد مقابل چشمانم آمد و ناخودآگاه با تیغ موکت‌بری که در جیبم داشتم به دیگران حمله کردم.

کد خبر : ۹۷۰۷۲
بازدید : ۲۷۰۷

تحقیقات از قاتل تبر به دست گرگانی در حالی ادامه دارد که این مرد ۵۱ ساله به تشریح جزئیات واقعه و همچنین گذشته خود پرداخت و ادعا‌های تازه‌ای را مطرح کرد.

این مرد میانسال که محمود نام دارد، بعدازظهر روز ۱۲ مرداد درحالی‌که چاقو و تبر به دست داشت، در بازار چهارراه میدان گرگان به مردم حمله و ۹ نفر از کسبه و افراد حاضر در این منطقه را مجروح کرد و یک جوان میوه‌فروش را نیز به قتل رساند. او بعد از حضور مأموران با تیراندازی هوایی آن‌ها دستگیر شد.

متهم که در بازداشت به سر می‌برد دیروز گفت: از ابتدای عمرم در گرگان زندگی کردم. هر دو همسرم از من جدا شدند و فرزندانم در دامغان زندگی می‌کنند.
پس از جدایی همسرم گاهی در منزل بستگان زندگی می‌کردم و از یک سال گذشته در زمین‌های خالی پشت دانشگاه می‌خوابیدم. وضعم تا یک سال پیش بد نبود، اما از یک سال گذشته دیگر نتوانستم وضعیت خوبی داشته باشم و ضایعات جمع می‌کردم و می‌فروختم. اوایل تریاک و بعد هم قرص مصرف می‌کردم.

او درباره روز حادثه ادعا کرد: کسبه چهارراه میدان من را اذیت می‌کردند. آن‌قدر اذیت شده بودم که چند روز قبل از حادثه تصمیم گرفته بودم خودم را جلوی اتوبوس بیندازم و خودکشی کنم، اما در لحظه آخر پشیمان شدم و حتی این افراد را به خدا واگذار کردم.
افرادی که زخمی کردم باعث جدایی من از همسرم شده بودند. روز حادثه، اتفاقاتی که در این مدت برایم افتاد مقابل چشمانم آمد و ناخودآگاه با تیغ موکت‌بری که در جیبم داشتم به دیگران حمله کردم. دو تیغ موکت‌بری در دست چپ و راستم داشتم و با آن‌ها از پشت و پنهانی افرادی را که مدنظر داشتم زخمی کردم.
آن لحظه گیج بودم و در لحظه اول چهار نفر را زدم. متهم ادامه داد: چند وقت پیش تهران بودم، مأموران به خاطر مواد مخدر من را دستگیر کردند و دو تیغ موکت‌بری در جیبم داشتم و مأموران آنجا تیغ‌ها را از من گرفتند و برگشتم گرگان و باز هم دو تیغ موکت‌بری خریدم تا زمانی که این‌ها اذیتم می‌کنند بتوانم از خودم دفاع کنم.
من دو بار به خاطر مواد مخدر دستگیر شدم و هر بار یک یا دو شب در زندان بودم و آزاد شدم. محمود درباره وقایع روز حادثه ادامه داد: بعد از اینکه چند نفر را با تیغ زدم، تیغ شکست و کوتاه شد و برای اینکه به من حمله نکنند و دستم خالی نباشد، از همان آهنگری که آنجا بود دو چاقو و تبر برداشتم و به چهارراه رفتم و چند نفر از کسانی را که آنجا مغازه دارند و من را اذیت می‌کردند هم زدم.
آن روز هیچ موادی مصرف نکردم و فقط یک قرص «ب۲» خوردم. زمان دستگیری هم هیچ مقاومتی نکردم، چون معتقدم با این کار از ناموسم دفاع کردم. آن‌ها باعث شدند زندگی من به هم بریزد و با دیدن پلیس دلیلی بر مقاومت نداشتم و چاقو و تبر را زمین گذاشته و تسلیم شدم.

بنا بر این گزارش متهم درحال‌حاضر در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید