آب پاکی مسی روی دست پاریسن ژرمن

آب پاکی مسی روی دست پاریسن ژرمن

اما پیش از این هم گفتم بهترین تیم لزوما قهرمان نمی‌شود. رویای من این است که یک بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شوم. می‌خواهم به پی‌اس‌جی کمک کنم و بهترین نسخه خودم باشم. هدف و رویای من فتح لیگ قهرمانان است.

کد خبر : ۹۷۱۴۷
بازدید : ۳۴۰۴

«لیونل مسی» در نخستین نشست خبری خود در پی‌اس‌جی برای بردن لیگ قهرمانان اروپا هیچ اطمینانی به هواداران نداد.

فوق ستاره آرژانتینی فصل گذشته باشگاه بارسلونا که امروز (چهارشنبه) به طور رسمی به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد، در نخستین نشست خبری تیم پاریسی شرکت کرد.

مسی در ابتدای نشست ضمن ابراز هیجان از حضور در پی‌اس‌جی اظهار داشت: خیلی خوشحالم. ترک کردن بارسلونا خیلی سخت بود. تازه چند روز است که به اینجا آمده‌ام، اما مشتاقانه در انتظار شروع کار و این گام تازه هستم. از همینجا از رییس باشگاه و همچنین «لئوناردو» (مدیر ورزشی پی‌اس‌جی) تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اطمینان دارم که در این ماجراجویی، در کنار هم لذت خواهیم برد. اینکه می‌توانم با این بازیکنان بزرگ بازی کنم، مرا بسیار هیجان‌زده می‌کند. آماده تمرینات هستم.

مسی در مورد نخستین بازی خود با پیراهن پی‌اس‌جی گفت: زمان دقیق آن را نمی‌دانم و این به کادر فنی بستگی دارد، اما به تمرین کردن و آماده‌سازی ادامه می‌دهم.

مرد آرژانتینی در مورد هواداران پی‌اس‌جی و شور و اشتیاق آنان از حضور وی در پارک دوپرنس و بازگشت به ورزشگاه‌ها نیز گفت: در این روز‌های اخیر نتوانستیم هواداران را ببینیم، اما بازگشت هواداران و اینکه می‌توانیم در کنار هم از فوتبال لذت ببریم، خوشحال‌کننده است.

وی در رابطه با قهرمانی در لیگ قهرمانان تاکید کرد: بردن لیگ قهرمانان آسان نیست. می‌توانید بهترین تیم جهان را داشته باشید و قهرمان نشوید. من در تیمی بزرگ بودم و نتوانستیم قهرمان شویم. باید گروهی قدرتمند و متحد داشته باشید تا بتوانید لیگ قهرمانان را فتح کنید. البته شانس هم دخیل است!
اما پیش از این هم گفتم بهترین تیم لزوما قهرمان نمی‌شود. رویای من این است که یک بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شوم. می‌خواهم به پی‌اس‌جی کمک کنم و بهترین نسخه خودم باشم. هدف و رویای من فتح لیگ قهرمانان است.

مسی در مورد هم‌تیمی‌های خود در پی‌اس‌جی نیز تاکید کرد: نیمار را به خوبی می‌شناسم. دی‌ماریا، پاردس و همچنین بازیکنان دیگر به من کمک کردند تا برای آمدن به اینجا تصمیم نهایی را بگیرم. لیگ فرانسه رشد و پیشرفت زیادی داشته است.
در حال حاضر خیلی رقابتی شده است. برای من آن هم بعد از مدت‌های طولانی حضور در لالیگا، اینجا یک تجربه جدید است. فوق ستاره آلبی‌سلسته در مورد بارسلونا تصریح کرد: بابت همه‌چیز و همه تجربیاتی که در کنار هم داشتیم، همواره قدردان هواداران بارسا خواهم بود؛ حس عجیبی خواهد بود که با پیراهنی دیگر به بارسلونا برگردم.

مسی نیز در ادامه تاکید کرد: فوتبال همه جای دنیا یک جور است؛ برای این تجربه آماده‌ام. در رختکن دوستانی دارم که به من کمک زیادی می‌کنند پاریس شهر زیبایی است و قطعا از این قسمت ماجرا هم لذت خواهیم برد.

مرد آرژانتینی در پایان در میان فریاد‌های «مسی، مسی» سالن کنفرانس را ترک کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید