قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۲۴ مردادماه با ثبت کاهش ۰.۵۸ درصد به ۴۷,۲۰۵ دلار معادل ۱,۲۳۲,۰۵۲,۹۲۴ تومان رسیده است.

کد خبر : ۹۷۲۰۹
بازدید : ۲۱۲۸
فرادید | بیت کوین علیرغم کاهش ۰.۵۸ درصدی همچنان در کانال ۴۷ هزار دلار قرار دارد. امروز ۲۴ مردادماه قیمت بیت کوین به ۴۷,۲۰۵ دلار معادل ۱,۲۳۲,۰۵۲,۹۲۴ تومان رسیده است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۷.۱۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۹ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ جهش قیمت بیت کوین بسیار کوتاه مدت بود و پس از رسیدن به سطح قیمت ۴۸۰۰۰ دلاری، در عرض چند دقیقه، قیمت آن ۴.۵ درصد افت کرد. پس از آن قیمت بیت کوین برای دومین بار در عرض کمتر از یک هفته به زیر ۴۴ هزار دلار رسید.

البته، در این مرحله گاو‌ها وارد میدان شدند و مسیر حرکت این ارز را برعکس کردند. به این ترتیب، بیت کوین توانست ظرف چند ساعت بار دیگر سطوح ۴۴ و ۴۵ هزار دلار را بازیابد. این حرکت صعودی تا جایی ادامه یافت که قیمت به سطح ۴۶ هزار دلار نیز رسید.

به این ترتیب، این ارز از دیروز حدود ۲۵۰۰ دلار کاهش قیمت داشته و در حال حاضر بالاتر از تراز ۴۶ هزار دلار در حال معامله شدن است. افزون بر این، با توجه به عملکرد بهتره آلت کوین‌ها نسبت به رهبر خود، دامیننس بیت کوین تا حدودی کاهش پیدا کرده است.

با توجه به عملکرد بازار در چند ماه گذشته، این سطح قیمتی، مرزی برای بازیابی رمزارز پرچمدار بازار است. علیرغم جهش بیت کوین از سطح اصلی مقاومت خود و نزدیک شدن آن به سطح قیمت ۵۰,۰۰۰ دلاری، هنوز هم نمی‌توان از تسلط کامل گاو‌ها بر بازار اطمینان حاصل کرد.

اگر معامله گران و سرمایه گذاران خوش بین بمانند، قیمت می‌تواند بین ۴۸۰۰۰ تا ۵۲۰۰۰ دلار رنج بزند. با این حال، اگر بازار نتواند در قیمت فعلی حمایت و حفظ شود، بیت کوین می‌تواند به سطح قیمت ۴۲۰۰۰ دلاری کاهش یابد. یکی دیگر از حامیان بیت کوین با انتشار حرکت بعدی بیت کوین، به نتیجه‌ی مشابهی دست یافت.

بیت کوین در ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) پس از انتشار گزارش بلومبرگ مبتنی بر اینکه وزارت خزانه داری ایالات متحده با وجود تصویب لایحه زیرساختی ۱ تریلیون دلاری در مجلس سنای ایالات متحده که مقررات مالیاتی ارز‌های دیجیتال را دربر دارد، با توسعه دهندگان نرم افزار، ماینر‌ها، معامله گران و فروشندگان سخت افزار برخورد نخواهد کرد، افزایش یافت.
ارزهای دیجیتالی اگرچه هنوز با رکوردهای قیمتی خود فاصله زیادی دارند اما در روزهای اخیر صعودهای قابل توجهی داشته اند. پیش دستی صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتالی از جمله باینانس و هیوبی در همکاری با نهادهای نظارتی و قانونی کشورهای مختلف و احیای تدرجی ضریب سختی استخراج بیتکوین در کنار کاهش نسبی ضریب سلطه این رمزارز بر بازار، به نفع آلتکوین ها بوده و آن ها را به سمت اهداف تازه ای سوق داده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید