ویدیو/ سرقت‌ سریالی از طلافروشی‌های کرج

ویدیو/ سرقت‌ سریالی از طلافروشی‌های کرج

در هردو سرقت اتفاق افتاده از اسلحه برای تهدید صاحب طلافروشی‌ها استفاده شده که در یک مورد موفق و در مورد دیگر ناموفق بوده اند. اما هردو گروه سارق موفق به فرار شده و پلیس تاکنون نتوانسته است آن هارا شناسایی و دستگیر کند.

کد خبر : ۹۷۳۱۰
بازدید : ۴۵۶۵
فرادید | افزایش وقوع سرقت به‌ویژه سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها در شهر کرج، به یکی از موضوعات نگران‌کننده برای شهروندان و طلافروشی‌های این شهر تبدیل شده است. در صورت افزایش سرقت‌های مسلحانه، احتمال به خطر افتادن امنیت موجود در این شهر وجود دارد.

به گزارش فرادید؛ روز ۲۴ مرداد ماه جاری دو سرقت از طلافروشی شهر کرج و در زمان‌های مختلف اتفاق افتاده است. سارقان طلافروشی در کرج از خلوت بودن بازار استفاده کرده و هدف خود را عملی کرده بودند.

همچنین در هردوی این موارد از اسلحه برای تهدید صاحب طلافروشی‌ها استفاده شده که در یک مورد موفق و در مورد دیگر ناموفق بوده اند. اما هردو گروه سارق موفق به فرار شده و پلیس تاکنون نتوانسته است آن هارا شناسایی و دستگیر کند.

ویدیو| سرقت مسلحانه از طلافروشی کرج


سارقان موفق طلا‌ها را با خود بردند؟!

روز گذشته ویدیویی از مقابل یک طلافروشی در خیابان شهید بهشتی کرج منتشر شد که در آن دو سارق مسلح مقدار زیادی طلا را از طلافروشی خارج می‌کنند.

سارقان پس از سرقت، سوار بر یک دستگاه اتومبیل سمند شده و در حین فرار اقدام به تیراندازی می‌کنند که خوشبختانه کسی صدمه ندیده است.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان درباره حادثه اتفاق افتاده توضیح داده و گفته است: «ساعت ۱۲:۵۷ ظهر امروز یکشنبه ۲۴ مرداد دو نفر راکبین یک دستگاه سمند به یک مغازه طلافروشی در خیابان شهید بهشتی دستبرد زدند.»

او افزود: «سارقان باتوجه به خلوت بودن محل و با تهدید صاحب مغازه اقدام به سرقت مقداری طلاجات کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.»

سرهنگ نادربیگی می‌گوید که با دریافت گزارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماموران انتظامی در محل حاضر و تحقیقات در این زمینه انجام گرفته است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان، سرنخ‌هایی از این ماجرا به دست آمده است.
او گفته که عملیات پلیسی گسترده برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت مسلحانه ادامه دارد و به زودی خبر دستگیری این افراد را به اطلاع شهروندان خواهند رساند.

ویدیو| سرقت مسلحانه طلافروشی شهریار


سارقان ناکام در شهریار

ساعاتی بعداز سرقت از طلافروشی کرج، ویدیویی دیگر از یک سرقت دیگر منتشر شد. در این ویدیو که همچون ویدیوی قبلی در روبروی مغازه طلافروشی تصویربرداری شده است، سارقان مسلح با در دست داشتن اسلحه و تیراندازی سعی در سرقت از طلاقروشی دارند.

اندکی بعد، اما دود در فضای مغازه پیچیده می‌شود و قدرت دید سارقان از بین می‌رود. پس از اینکه سارقان متوجه دود و شیشه ضدگلوله مغازه می‌شوند، تلاش را بیهوده دانسته و متواری می‌شوند.

به گفته شاهدان ماجرا، سرقت در یکی از طلافروشی‌های پاساژ ولیعصر شهریار اتفاق افتاده و دونفر هم مورد هدف گلوله سارقان قرار گرفته اند.
پس از انتشار ویدیو و باخبر شدن پلیس، ماموران دستگیری این سارقان را در دستور کار قار دادند.

در همین راستا روز گذشته سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران، درباره سرقت نافرجام سارقین از طلافروشی گفته بود: «ساعاتی پیش چهار سارق با یک خودرو پژو اقدام به عمل مجرمانه با سلاح گرم به یک واحد طلافروشی در شهریار کرده که خوشبختانه این اقدام نافرجام می‌ماند.»

او افزود: «تجهیزات بازدارنده نصب شده در این واحد صنفی و اطلاع به موقع گشت‌های پلیس باعث سرقت نافرجام و متواری شدن سارقین شد. کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس برای دستگیری سارقین متواری شده در دست انجام است.»

فرمانده انتظامی غرب تهران گفته که کلاس‌های آموزشی برای مقابله با سرقت به واحد‌های صنفی طلافروشی توسط پلیس برگزار شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید