قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۷

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۷

قیمت هر اونس طلای جهانی امروز ۲۷ مردادماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۸۸ دلار و ۹۱ سنت رسید

کد خبر : ۹۷۳۵۲
بازدید : ۳۳۲۲
فرادید | حرکت طلا در مسیر صعودی آغاز شده است. امروز ۲۷ مردادماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با افزایش ۰.۳۳ درصد به ۱۷۸۸ دلار و ۹۱ سنت رسید.

تقویت دلار سبب شده تا جذابیت بازار طلا برای سرمایه گذاری کم شود. قیمت فلز زرد اوایل دیروز شاهد کاهش بود، اما نگرانی‌ها از تبعات اقتصادی شیوع سویه دلتا سبب شد تا قیمت مجددا افزایشی شود.

استفن اینز تحلیلگر موسسه مدیریت دارایی اس پی آی در این باره گفت، به نظر می‌رسد که تقاضا برای خرید دلار اندکی افزایش داشته، اما این افزایش به اندازه‌ای بالا نبوده که بتواند بازار طلا را تضعیف کند، زیرا این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو نتواند برنامه ریزی قبلی خود مبنی بر انقباضی کردن سیاست پولی خود در آینده نزدیک را عملی سازد.

به گزارش فرادید؛ وی افزود: «اما افزایش قیمت طلا احتمالا محدود خواهد بود.» جیم وایکوف، تحلیلگر ارشد فنی Kitco.com، گفت که بازگشت طلا از پایین‌ترین سطح روز یکشنبه بازار را تثبیت کرده است.

آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی، گفت که سقوط ناگهانی توجه سرمایه گذاران جدیدی را به طلا و نقش آن به عنوان دیواری در برابر تورم جلب کرده است.

او گفت: «سرانجام سرمایه گذاران این پیام را دریافت می‌کنند که تورم بیش از حد گذرا است. این که فدرال رزرو در این زمینه کاری نخواهد کرد و این برای طلا مثبت است.»
بر اساس گزارش رویترز، بازارهای آسیایی به دلیل اضطراب سرمایه گذاران از افزایش موارد ابتلا به کرونای دلتا و تحولات افغانستان، در ابتدای معاملات نزولی بودند.
قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید