هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۷

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۲۷ مردادماه در اغلب استان‌های کشور به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۷۳۶۳
بازدید : ۳۳۳۳
فرادید | با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۲۷ مردادماه در برخی نقاط استان‌های مازندران و گلستان، شمال تهران، البرز و سمنان، همچنین در هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و در شرق بوشهر، جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

در ارتفاعات البرز مرکزی و در شمال و شرق هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس و شرق بوشهر و جزایر خلیج فارس طی روز پنجشنبه رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

روز جمعه در ارتفاعات مازندران و شمال آذربایجان غربی و شنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران و گلستان، همچنین ارتفاعات زاگرس در شمال هرمزگان، غرب فارس و کهگیلویه و بویر احمد رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران یکشنبه نیز در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، گلستان و سمنان، همچنین در ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان بارش خفیف در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

همچنین تا روز جمعه پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل را "وزش باد شدید گاهی گرد و خاک" است و در سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

آسمان تهران فردادصاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی جمعه صاف، گاهی وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۵ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید