انتشار تصویری از نسخه رزگلد آیفون ۱۳ پرو

انتشار تصویری از نسخه رزگلد آیفون ۱۳ پرو

در حال حاضر، مدل رزگلد از محبوبیت بالایی نزد طرفداران گوشی‌های آیفون برخوردار است، اما اپل هنوز از این رنگ در مدل‌های پرو پرچمداران سال قبل خود استفاده نکرده است.

کد خبر : ۹۷۶۰۹
بازدید : ۳۷۳۱

تنها چند هفته به رونمایی از مدل‌های آیفون ۱۳ باقی مانده و طبق آخرین شنیده‌ها، آیفون ۱۳ پرو در رنگ رزگلد نیز عرضه خواهد شد.

اگرچه هنوز این شایعه تایید نشده، اما اخیرا تصویری از آیفون ۱۳ پرو در رنگ رزگلد در فضای وب منتشر شده که طراحی احتمالی این گوشی با این رنگ را نشان می‌دهد.

در حال حاضر، مدل رزگلد از محبوبیت بالایی نزد طرفداران گوشی‌های آیفون برخوردار است، اما اپل هنوز از این رنگ در مدل‌های پرو پرچمداران سال قبل خود استفاده نکرده است.

این یعنی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس تنها در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و گلد عرضه شده‌اند.. با این حال، تصاویری که اخیرا توسط یکی از کاربران توییتر به نام Majin Bu منتشر شده، این نوید را به طرفداران اپل می‌دهد که شاید امسال این خواسته آن‌ها مبنی بر عرضه نسخه رزگلد آیفون ۱۳ پرو محقق شود.

طبق آنچه در توییت این کاربر آمده، فعلا نمی‌توان با قاطعیت در خصوص تصمیم اپل برای عرضه این نسخه اظهارنظر کرد. با این حال، او جزییات بیشتری را در این خصوص منتشر نکرد، اما مدعی شد که اپل احتمالا عرضه این نسخه را برنامه‌ریزی کرده است.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده، می‌توان گفت که جزییات این گوشی با آنچه تاکنون در خصوص آیفون ۱۳ پرو منتشر شده، مطابقت دارد. همچنین سابقه افشاگری و تحقق ادعا‌های این منبع درباره گوشی آیفون ۱۲، احتمال تحقق این شایعه را تقویت می‌کند.

با این حال، برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که تصویر، آیفون ۱۳ پرو رزگلد را نشان ن‌می‌دهد بلکه نحوه نورپردازی روی گوشی به نحوی است که این چنین به نظر می‌رسد.

در هر صورت، اپل همواره در عرضه مدل‌های پرو، از تنوع رنگ کمتری استفاده می‌کند و اگر خاطرتان باشد، این شرکت آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس را تنها در سه رنگ و مدل‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی را در پنج رنگ عرضه کرد که البته رنگ ششم نیز در اوایل سال ۲۰۲۱ به آن اضافه شد.

اما اگر این شایعه به واقعیت تبدیل شود و شاهد عرضه نسخه رزگلد آیفون ۱۳ پرو باشی، قطعا مورد استقبال خریداران و طرفداران اپل که همواره به دنبال در دست گرفتن محصولی خاص بودند، واقع خواهد شد.
منبع: آی تی ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید