هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۳

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۳

باتوجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۳ شهریور ماه در مناطق شمالی کشور به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۷۶۳۷
بازدید : ۲۷۶۹
فرادید | براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز ۳ شهریور در استان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت در ارتفاعات استان‌های گلستان، اردبیل و هرمزگان نیز رشد ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران؛ فردا در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش باران و گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد

روز شنبه نیز در ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود. یکشنبه جوی پایدار و آسمانی صاف در کشور حاکم خواهد بود.

از امروز تا آخر هفته جاری در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود. طی این مدت طوفان گرد و خاک در بعضی ساعات به‌ویژه در شرق خراسان جنوبی و زابل پیش‌بینی می‌شود؛ و تا آخر هفته جاری دمای هوا در نیمه غربی کشور به‌طور نسبی افزایش می‌یابد.

از بعدازظهر امروز و طی پنجشنبه دریای خزر و از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه بخش‌های شمالی و مرکزی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۷ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید