قیمت بیت کوین، امرورز ۱۴۰۰/۰۶/۰۶

قیمت بیت کوین، امرورز ۱۴۰۰/۰۶/۰۶

امروز ۶ شهریور ماه، قیمت بیت کوین با ۳.۵۵ درصد افزایش نرخ به ۴۹,۱۶۶ دلار معادل ۱,۳۸۲,۰۴۸,۰۲۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۷۱۱
بازدید : ۱۷۵۵
فرادید | بیت کوین بار دیگر به مرز ۵۰ هزار دلار نزدیک شد. امروز ۶ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۳.۵۵ درصد به ۴۹,۱۶۶ دلار معادل ۱,۳۸۲,۰۴۸,۰۲۵ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۲۴.۱۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۲۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۴.۴ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۴.۲۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

قیمت بیت کوین شب گذشته در بالاترین حالت به ۴۹۳۰۰ دلار رسید. بیت کوین در کمترین حالت به قیمت ۴۷۱۶۵ دلار رسید. اما پس از مدتی سطح مقاومت ۴۸۰۰۰ و ۴۸۵۰۰ دلار را شکست. بعلاوه، قیمت توانست سطح مقاومت ۴۹۲۰۰ دلار را تست کند. اکنون، مقاومت فعلی در سطح ۴۸۰۰۰ دلار قرار دارد.

در حالت صعودی، اولین مقاومت عمده در سطح ۴۹۰۰۳.۶ دلار قرار دارد. در صورتیکه قیمت این سطح را با موفقیت پشت سر بگذارد، مقاومت بعدی در سطح ۵۰۰۶۵.۹ و سپس در سطح ۵۰۷۳۱.۸ دلار ظاهر خواهد شد.

شهردار آمریکا اعلام کرد، با ادامه چاپ پول توسط فدرال رزرو، قیمت بیت کوین باز هم رشد پیدا خواهد کرد. اسکات کانگر شهردار جکسون اظهار داشت، با چاپ بیشتر دلار توسط فدرال، نمودار قیمت بیت کوین صعودی خواهد شد. بیت کوین می‌توانست متعلق به زمان حال باشد، اما قطعاً سیستم پولی آینده است. کانگر یکی از معدود شهرداران آمریکاست که قصددارد از بیت کوین برای شهر خود استفاده کند.

تحلیل‌های درون شبکه توسط موسسه گلس ند نشان می‌دهد میزان فعالیت شبکه بیتکوین از زمان ریزش بازار در ماه می‌تاکنون نتوانسته است به قله جدیدی برسد حتی با وجود آنکه بیتکوین در ۳۰ روز اخیر بیش از ۴۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرد. این مساله نشان می‌دهد تمایل معامله گران به ویژه معامله گران با دید کوتاه مدت نسبت به بیتکوین بدبینانه‌تر و تمایل آن‌ها به سایر رمزارز‌ها بیشتر شده است.

اسکات ملکر (Scott Melker)، استراتژیست و معامله گر ارز‌های رمزنگاری شده، با تحلیل نحوه حرکت قیمت بیت کوین در روز‌ها و هفته‌های آینده، در مورد سطوح حمایتی مهم این ارز صحبت می‌کند.

ملکر در ویدئویی جدید به ۷۸۰۰۰ دنبال کننده خود در یوتیوب می‌گوید که در صورت بازگشت روند صعودی، بیت کوین (BTC) احتمالاً بالاتر از سطح ۵۰۰۰۰ دلار با مقاومتی قوی روبرو خواهد شد. ملکر می‌گوید پس از ۵ هفته افزایش متوالی، بیت کوین به محض مواجه شدن با این مقاومت احتمالاً به شدت اصلاح می‌شود.

ملکر با نگاهی به نمودار چهار ساعته می‌گوید که بیت کوین یک کانال صعودی ایجاد کرده است که با سقف قیمت و کف قیمت‌های بالاتر متمایز شده است.

این نه پرچم صعودی است و نه پرچم نزولی؛ بلکه فقط یک کانال صعودی در راس حرکت اخیر است. اکثر مردم انتظار دارند که این سطح کمی شکسته شده و قیمت اندکی اصلاح شود. اما این اصلاح به معنای واقعی کلمه می‌تواند محدوده ۴۷۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ دلار باشد.

در غیر این صورت، این کانال صعودی می‌تواند راهی به بهشت ​​باشد! در حرکت‌های صعودی بعدی می‌توان انتظار داشت با تشکیل الگو‌های کنج و کانال‌های صعودی روند صعودی این ارز ادامه پیدا کند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید