۷ کاربرد مفید چای کیسه‌ای استفاده شده

۷ کاربرد مفید چای کیسه‌ای استفاده شده

اگر می‌خواهید تیرگی زیر چشم خود را از بین ببرید، چند چای کیسه‌ای گرم (نه داغ!) زیر چشم خود قرار دهید. پنج دقیقه استراحت کنید و بقیه را بعهده چای کیسه‌ای بگذارید.

کد خبر : ۹۷۷۴۷
بازدید : ۲۳۸۶

چای نوشیدنی‌ای است که اکثر مردم از آن لذت می‌برند و چای کیسه‌ای سریع‌ترین راه آماده کردن این نوشیدنی گرم پرطرفدار است که میتوان به جای دور انداختن آن تنها پس از یک بار استفاده، از آن بهره برد.

در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توانید چای کیسه‌ای استفاده شده خود را دوباره استفاده کنید.

جو دوسر یا ماکارونی خود را طعم دهید: ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما افزودن چای کیسه‌ای استفاده شده به این غذا‌ها می‌تواند طعم آن‌ها را واقعا بهبود ببخشد. سعی کنید کیسه‌های چای پرتقال، دارچین یا لیمو را به بلغور جو دوسر خود اضافه کنید و چای سبز یا کیسه‌های چای نعناع را به ماکارونی

استفاده برای تسکین پوست: چند چای کیسه‌ای استفاده شده را در آب بگذارید و پوست صورت خود را با آن بشویید؛ هم پوست شما را آرام می‌کند و هم آن را فوق العاده نرم و صاف می‌کند!. از آن برای ناخن‌های سفیدتر استفاده کنید:

یک کاسه یا سطل را با آب گرم پر کنید و چند چای کیسه‌ای لیمویی استفاده شده را همراه با کمی جوش شیرین به آن اضافه کنید. دستان خود را برای چند دقیقه در آن آب بگذارید، ناخن‌های شما سفیدتر می‌شود.
رفع تیرگی چشم
تیرگی زیر چشم خود را رفع کنید: اگر می‌خواهید تیرگی زیر چشم خود را از بین ببرید، چند چای کیسه‌ای گرم (نه داغ!) زیر چشم خود قرار دهید. پنج دقیقه استراحت کنید و بقیه را بعهده چای کیسه‌ای بگذارید.

مو‌های براق: سه یا چهار کیسه چای را به یک کاسه آب گرم اضافه کنید و بگذارید مدتی خیس بخورد. پس از شستن مو‌های خود با شامپو، از آب چای برای شستن مو‌های خود استفاده کنید.

بوی پیاز یا سیر را از بین ببرید: آیا به تازگی سیر یا پیاز را خرد کرده اید و دستان شما بوی بدی می‌دهد؟ یک چای کیسه‌ای استفاده شده را روی دستان خود بمالید. آیا می‌خواهید بوی موجود در خانه را از بین ببرید؟ چند چای کیسه‌ای را همراه با چوب دارچین بجوشانید. خانه شما بار دیگر بوی خوبی می‌دهد!

شومینه را تمیز کنید: چند چای کیسه‌ای تازه استفاده شده را باز کنید و قبل از تمیز کردن، محتویات آن را روی خاکستر کف شومینه خود پخش کنید. بخار چای اطمینان می‌دهد که خاکستر به هر طرف پخش نمی‌شود و همچنین بو را از بین می‌برد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید