آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۶ شهریور ماه ۶۱۴ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۷۷۶۲
بازدید : ۳۰۳۹
فرادید | وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۶ شهریور ماه را ۶۱۴ نفر اعلام کرد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۶ هزار و ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۴۴۸ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۱۱۷ هزار و ۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۸۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۸ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۹۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۸ میلیون و ۴۵ هزار و ۸۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۴۱۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۵ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۵۰۲ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۱۱ هزار و ۳۱۰ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۱۶ میلیون و ١٦٣ هزار و ٧٥٧ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ٩ هزار و ٩٠٠ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ٤٩٧ هزار و ٦٩٦ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ١٩٣ میلیون و ١٤٩ هزار و ٥٠١ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۴۹ هزار و ۶۸۰ نفر (یک هزار و ٣٠٤ نفر)

۲. برزیل ٥٧٤ هزار و ۴۹۹ نفر (٧٩١ نفر)

۳. هند ٤٣٤ هزار و ٣٩٩ نفر (٥١٤ نفر)

۴. مکزیک ۲۵۳ هزار و ۱۵۱ نفر (٨٣٥ نفر)

۵. پرو ۱۹۷ هزار و ٨١٨ نفر (٣٢ نفر)

۶. روسیه ١٧٥ هزار و ٢٨٢ نفر (٧٩٨نفر)

۷. بریتانیا ١٣١ هزار و ٥٩١ نفر (١٠٠ نفر)

۸. اندونزی ۱۲۹ هزار و ۲۹۳ نفر (٥٩٩ نفر)

۹. ایتالیا ١٢٨ هزار و ۹۱۴ نفر (٤٥ نفر)

۱۰. کلمبیا ١٢٥ هزار و ٣٤٢ نفر (٨١ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید