بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان

سریال ۲۰ قسمتی زخم کاری، از داستان بیست زخم کاری، نوشته محمود حسینی‌زاد اقتباس شده است. از جمله بازیگران اصلی این سریال می‌توان به جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، مه‌لقا باقری،مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی اشاره کرد.

کد خبر : ۹۷۷۷۲
بازدید : ۷۹۹۷
فرادید | انتشار سریال زخم کاری، ۱۴ خرداد سال جاری آغاز شده و تاکنون ۱۳ قسمت از این سریال پخش از طریق فیلیمو پخش شده است. مجموعه زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته شده و هر جمعه ساعت ۸ صبح منتشر می شود.

به گزارش فرادید؛ سریال ۲۰ قسمتی زخم کاری، از داستان بیست زخم کاری، نوشته محمود حسینی‌زاد اقتباس شده است. قصه این رمان تصویری هولناک و تکان‌دهنده از هم‌آغوشی فساد و قدرت زیرپوست ایران معاصر را تداعی می‌کند.

این روایت از یک‌سو با کهن‌الگوی سقوط و تراژدی مکبث قابل مقایسه است و از سویی دیگر با قصه‌های جنایی و نوآر که حالا در جغرافیایی آشنا بازآفرینی شده است.

براساس اعلام روابط عمومی فیلیمو، قصه با کد‌هایی مشخص و ظریف سعی دارد یادآور تمام ناگفته‌ها و ناشنیده‌ها درباره فساد سازمان‌یافته و پنهان در سال‌های اخیر باشد؛ از قرارداد‌های غیرشفاف و پولشویی گرفته تا دست‌هایی که به خون آلوده شده است.

همچنین در خلاصه داستان سریال زخم کاری آمده است: «مالکی از مدیران شرکتی موفق است که نعمت ریزآبادی آن را اداره می‌کند. ریزآبادی، مالکی را مامور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد می‌خواهند مبلغ قراردادی را که چندین میلیون دلار است، به حساب شرکت واریز کنند؛ اما...»

از جمله بازیگران اصلی این سریال می‌توان به جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان
جواد عزتی «مالک مالکی»

محمدجواد عزتی ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره است.

عزتی سال ۱۳۷۵ وارد عرصه بازیگری شد. او فعالیت خود را ابتدا با شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی‌اش را بازی کرد.

این بازیگر در مجموعه‌های بسیاری همچون هیچ‌کس، کمربند‌ها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسر‌های عظیم، بازی کرده است.

عزتی در «ماجرای نیمروز»، «لاتاری» و «ماجرای نیمروز: رد خون» را با مهدویان همکاری کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان
رعنا آزادی ور «سمیرا»

رعنا آزادی‌ور زاده ۱۷ فروردین سال ۱۳۶۲، در تهران است. او با بازی در فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی سال ۱۳۸۲، وارد عرصه سینما شد.

رعنا آزادی ور با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد. آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی به کارگردانی فریدون جیرانی سال ۱۳۸۵، برای بار نخست بازی در نقش اول را تجربه کرد.

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کرد که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شد.

این بازیگر در جشنواره فیلم فجر ۹۳ با سه فیلم خانه دختر، داره صبح میشه و این سیب هم برای تو حضور موفقی داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان
سیاوس طهمورث «نعمت ریزآبادی»

سیاوش طهمورث ۳ اسفند سال ۱۳۲۵، در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر‌های دراماتیک است.

در مجموعه‌های تلویزیونی «آینه»، «در پناه تو»، «شلیک نهایی»، «وکلای جوان»، «به سوی افتخار»، «آبی مثل دریا»، «فکر پلید» و… به ایفای نقش پرداخته است.

طهمورث بر این باور است که به واسطه سال‌ها سابقه بازیگری روی صحنه تئاتر و شناخت کامل از ابزار بازیگری به خوبی از صدای خاص و میمیک چهره اش در ایفای نقش‌های خاکستری سود برده، طوریکه گاهی با ایفای برخی نقش‌ها با اعصاب و روان مخاطبش بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان
هانیه توسلی «منصوره ریزآبادی»

هانیه توسلی ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان متولد شد. او تئاتر را به شکل غیر حرفه‌ای از سال ۱۳۷۴ زمانی که ۱۶ سال داشت، از همدان شروع کرد. سپس سال ۱۳۷۸ در ۲۰ سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد

در سال ۱۳۷۹ زمانی که بعنوان بازیگر در جشنواره تئاتر تبریز حضور داشت، توسط نصرالله قادری (کارگردان) که داور جشنواره بود، برای بازی در تئاتر «پدر» انتخاب شد.

در همان سال هم با فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» بازی جلوی دوربین را تجربه کرد.

او تنها چند سال پس از شروع حرفه بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرده بود.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان
سعید چنگیزیان «ناصر ریزآبادی»

سعید چنگیزیان متولد ۲۲ آذر سال۱۳۵۶) است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر بوده و دیپلم گرافیکش را از هنرستان امیرکبیر سمنان اخذ کرده است.

چنگیزیان فعالیتش در سینما را با فیلم خداحافظ رفیق، به کارگردانی بهزاد بهزادپور آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان
الهه حصاری «کیمیا»

الهه حصاری سال ۱۳۶۹ در تهران متولد. او دارای مدرک کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشته تربیت بدنی است.

حصاری، علاوه بر بازیگری، مربی رشته یوگا است.

آشنایی حصاری با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را واردِ بازیگری حرفه‌ای در سینما کرد. او در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال ۱۳۸۷ مقابل دوربین این کارگردان رفت.

سپس در همان سال در فیلم نطفه شوم به کارگردانی کریم آتشی هم به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان
عباس جمشیدی‌فر «اخوان»

عباس جمشیدی فر متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ در تهران است. او حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد.

نخستین نقش آفرینی او در تلویزیون، حضور در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا بود.

بیدار باش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای و پنج دری [۳]و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار از جمله مجموعه تلویزیونی‌های او هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان کاظم هژیرآزاد «احمد مظفری»

کاظم هژیرآزاد متولد ۱ فروردین ۱۳۲۹ در تهران است. او در سال آخر دبیرستان یعنی تابستان سال ۱۳۴۸ برای فراگرفتن هنر بازیگری، به هنرکده آزاد هنرپیشگی «آناهیتا» می‌رود و شیوه «استانیسلافسکی» را زیر نظر استاد مصطفی اسکویی آموزش می‌بیند و در چندین نمایش صحنه‌ای و تله تئاتر با گروه آناهیتا به ایفای نقش می‌پردازد.

هژیر آزاد در زمینه نوشتن نیز فعالیت دارد و یک تک پرده‌ای به نام «سوسنگرد» که مربوط به جنگ تحمیلی است، همراه با یک تک پرده‌ای در مورد پشت صحنه تئاتر، و همچنین یک مجموعه داستان به نام «کیف» را به چاپ رسانده است.

او هم‌اکنون عضوهیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و همچنین عضو هیئت مدیر خانه تئاتر است.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان
مه لقا باقری «مهناز»

مه‌لقا باقری ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. او همسر جواد عزتی است.

باقری فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی از دانشگاه سوره (۱۳۸۲-۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۸۵ است.

او بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشور‌هایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است.

همچنین در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد.
بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان

مرتضی امینی «میثم مالکی»

مرتضی امینی تبار متولد ۱۶ مرداد ۱۳۷۸ در قم و اصالتا افغانی تبار است.

او تحصیلکرده رشته بازیگری است و فعالیتش را با تئاتر دانشجویی شروع کرده.

امینی درباره فعالیتش گفته است: «اولین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی ۱۵ ساله بودم بعنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم تا اینکه به سمت تئاتر کشیده شدم. بصورت حرفه‌ای تئاتر را از سال ۱۳۹۵ وقتی ۱۷ ساله بودم از شهر قم شروع کردم و بعد از یکسال با قبولی در دانشگاه به تهران آمدم.»

او می‌گوید با با شرایط بسیار سخت دوری از خانواده و زندگی دانشجویی در خوابگاه کارش را با گروه‌های دانشجویی ادامه داده است.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری+ داستان
سارا حاتمی «مائده ریزآبادی»

سارا حاتمی متولد ۱۳۸۴ در تهران، بازیگر نوظهور سریال زخم کاری است. او دانش آموز مقطع دبیرستان است و از طریق کلاس بازیگری وارد سریال «زخم کاری» شده است.

او در این باره گفته است: «من درست یک سال و نیم پیش نزد آقای اشکان خطیبی کلاس می‌رفتم که آقای خطیبی من را به آقای کیومرث مرادی پیشنهاد کردند. رفتم دفتر آقای مرادی که مسئول انتخاب بازیگران زخم کاری بود و تست دادم که گفتند خبر می‌دهیم، چند روز بعد زنگ زدند و دوباره رفتم تست دادم و قبولم کردند.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید