قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

امروز ۷ شهریورماه، قیمت بیت کوین با ۱.۰۱ درصد افزایش نرخ به ۴۹,۶۲۱ دلار معادل ۱,۳۸۳,۹۳۱,۱۷۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۷۷۳
بازدید : ۱۸۵۹
فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۴۹ هزار دلار قرار دارد. قیمت بیت کوین امروز ۷ شهریور ماه با ثبت افزایش ۱.۰۱ درصد به ۴۹,۶۲۱ دلار معادل ۱,۳۸۳,۹۳۱,۱۷۲ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۳.۵۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود. بیت کوین دیروز پس از آنکه فدرال رزرو ایالات متحده قیمت را به سمت یک مقاومت حیاتی هل داد، توانست ۴۹،۰۰۰ دلار را نگه دارد.

به گزارش فرادید؛ در پایان هفته کاری، واکنش‌های مثبتی به اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد کاهش خرید دارایی‌ها و همچنین اظهارات مربوط به تورم مشاهده شد.

نگاهی به سطوح خرید و فروش در صرافی بایننس در همان روز نشان داد که یک خط حمایت به آرامی در محدوده ۴۸،۸۰۰ دلار ایجاد شده و با فروشندگان در کمی پایین‌تر از ۵۰،۰۰۰ دلار مقابله می‌کند. بیت‌کوین برای ادامه روند صعودی ابتدا باید مقاومت محدوده ۵۱ هزار دلار را پشت سر بگذارد و در صورت شکست این مقاومت احتمال رشد این ارز تا محدوده ۵۹ هزار دلار وجود دارد.
فلوریان گرومز (Florian Grummes)، مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری میداس تاچ (Midas Touch Consulting)، قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلاری برای بیت کوین در ۶ ماه آینده، با یک کاهش احتمالی در این مدت اخیر را پیش بینی کرده است.

گرومز همچنان توضیح می‌دهد که در صورت رسیدن بیت کوین به سطح پیش بینی شده، بازار باید چه عکس العملی داشته باشد. او گفت که تا زمانی که پادشاه رمزارزها، ۱۰۰,۰۰۰ دلار معامله شود، لحظه‌ای تاریخی برای ورود بیشتر سرمایه از سوی سرمایه گذاران خواهد بود. با این حال، ممکن است فروش گسترده‌ای را تجربه کند.

به اعتقاد وی، با وجود بی ثباتی‌های هیجانی، به احتمال زیاد نوسانات کاهش می‌یابد و این دارایی با ارزش در سطح جهانی ممکن است در عرض چند سال به ۱ میلیون دلار برسد.

این پیش بینی زمانی اتفاق می‌افتد که بیت کوین پس از صعودی کوتاه چند هفته پیش، دوباره به مرز ۵۰ هزار دلار می‌رسد. به گفته گرومز، حرکت فعلی قیمت نشان می‌دهد که رمزارز‌ها یا در دوره زمستانه هستند یا در راه رسیدن به ۱۰۰,۰۰۰ دلار.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید