آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۷ شهریور ماه را ۵۸۱ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۹۷۸۱۷
بازدید : ۲۵۴۷
فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۷ شهریور ماه ۵۸۱ نفر اعلام شد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۰۶ هزار و ۴۸۲ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۱ هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۱۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۹۶۴ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۸۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۸ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۱۵۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۸ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۲۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۸۸۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۶ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۱۲۶ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ٥٤١ هزار و ٧٧١ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۱۶ میلیون و ٧١٠ هزار و ٥٦٠ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ٨ هزار و ٦٦٥ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ٥٠٦ هزار و ٨٠٠ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ١٩٣ میلیون و ٦٣٥ هزار و ٧٩١ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ٦٥٤ هزار و ٣٨١ نفر (٦٤٨ نفر)

۲. برزیل ٤٣٧ هزار و ٨٦٠ نفر (٦٥٦ نفر)

۳. هند ٤٣٤ هزار و ٣٩٩ نفر (٤٥٧ نفر)

۴. مکزیک ٢٥٧ هزار و ١٥٠ نفر (٨٦٣ نفر)

۵. پرو ۱۹۷ هزار و ٨١٨ نفر (٣٢ نفر)

۶. روسیه ١٨٠ هزار و ٨٤٠ نفر (٧٩٩ نفر)

۷. بریتانیا ١٣٢ هزار و ٣٧٦ نفر (١٣٣ نفر)

۸. اندونزی ١٣١ هزار و ٣٧٢ نفر (٥٩١ نفر)

۹. ایتالیا ١٢٩ هزار و ٥٦ نفر (٥٤ نفر)

۱۰. کلمبیا ١٢٤ هزار و ٧٥٣ نفر (٩٥ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید