آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۸ شهریور ماه ۶۶۹ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۷۸۷۲
بازدید : ۲۳۸۰
فرادید | وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۸ شهریور ماه را ۶۶۹ نفر اعلام کرد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۰۷ هزار و ۱۵۱ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۳ هزار و ۷۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۹۱۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۷۴۴ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۱۷۵ هزار و ۴۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۸۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۸ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۳۰۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۸ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۹۶۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۲۹۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۶ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۲۶۰ دُز رسید.

با تزریق ۷۶۵ هزار و ۱۳۴ دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته، رکورد تزریق روزانه واکسن در کشور شکسته شد. افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۵۲ هزار و ۶۷۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۱۷ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۶۶۱ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷ هزار و ۴۴۳ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۵۱۴ هزار و ۳۴۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۹۴ میلیون و ۶۴ هزار و ۵۹۳ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ٦٥٤ هزار و ۶۸۹ نفر (۲۸۴ نفر)

۲. برزیل ٤٣٧ هزار و ٨٦٠ نفر (۲۷۸ نفر)

۳. هند ٤٣٤ هزار و ٣٩٩ نفر (۵۲۴ نفر)

۴. مکزیک ٢٥٧ هزار و ١٥٠ نفر (۷۵۶ نفر)

۵. پرو ۱۹۷ هزار و ٨١٨ نفر (۵۳ نفر)

۶. روسیه ١٨٠ هزار و ٨٤٠ نفر (۷۹۷ نفر)

۷. بریتانیا ١٣٢ هزار و ٣٧٦ نفر (۶۱ نفر)

۸. اندونزی ١٣١ هزار و ٣٧٢ نفر (۵۵۱ نفر)

۹. ایتالیا ١٢٩ هزار و ٥٦ نفر (۳۷ نفر)

۱۰. کلمبیا ١٢٤ هزار و ٧٥٣ نفر (۶۸ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید