قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۹

امروز ۹ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ۳.۲۱ درصد کاهش نرخ به ۴۶,۹۴۵ دلار معادل ۱,۲۹۲,۳۸۴,۰۳۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۸۷۹
بازدید : ۱۷۸۸
فرادید | روند نزولی بیت کوین ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۹ شهریور ماه با ثبت کاهش ۳.۲۱ درصد به ۴۶,۹۴۵ دلار معادل ۱,۲۹۲,۳۸۴,۰۳۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۷.۵۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ هفته گذشته بیت کوین روز‌های بسیار پرنوسانی را سپری کرد. دوشنبه گذشته، این ارز برای اولین بار در بیش از سه ماه گذشته، به بالای ۵۰ هزار دلار رسید.

همانطور که گاو‌ها برای آغاز مرحله بعد صعود آماده می‌شدند، وضعیت تغییر کرد وبیت کوین اندکی از ارزش خود را از دست داد. این امر منجر به کاهش قابل توجه قیمت تا مرز ۴۶۳۰۰ دلار در روز‌های پنجشنبه و جمعه شد.

پس از این کاهش ۴۰۰۰ دلاری، بیت کوین دوباره مسیر رو به افزایش خود را آغاز کرد و روز یکشنبه دوباره به مرز ۵۰۰۰۰ دلار نزدیک شد. اما این اقدام نتیجه‌ای نداشت و هر بار با شکست مواجه شد. ریجکت شدن دوباره قیمت، این دارایی را به پایین کشاند و به سمت فعلی آن در حدود ۴۶۰۰۰ دلار رساند.

به طور تاریخی ماه سپتامبر (شهریور) برای بیت کوین نزولی بوده است و به نظر می‌رسد در سال جاری نیز همچنان همینطور باشد. قیمت بیت کوین ممکن است در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود برسد، اما این اتفاق در ماه آینده رخ نمی‌دهد.

داده‌های تاریخی قیمت تایید می‌کند که همیشه ماه سپتامبر (شهریور) شاهد کاهش قیمت بیت کوین است. با بالغ شدن بیت کوین، بیشتر قابل مشاهده است که این ارز دیجیتالی در هر ماه مانند همان ماه سال گذشته خود رفتار می‌کند.

مایکل ون دو پوپ، نویسنده در سایت Cointelegraph این هفته اظهار داشت: «بیت کوین به هیچ وجه ماه سپتامبر را دوست ندارد.»

جان پاولسون (John Paulson)، کسی که در سقوط اوراق قرضه وام مسکن در بحرانی که در ایالات متحده در سال‌های ۲۰۰۸-۲۰۰۹ (۱۳۸۶ و ۱۳۸۷) رخ داد توانست ثروت زیادی را برای خود و سرمایه گذاران به ارمغان آورد، اخیرا طی مصاحبه‌ای به خبرگزاری بلومبرگ گفته است که او به هیچکس توصیه نمی‌کند که در رمزنگاری سرمایه گذاری کند، زیرا این چیزی نیست جز یک حباب.

برخی کارشناسان معتقدند که مقاومت محدوده ۴۷ تا ۵۰ هزار دلار برای بیت‌کوین بسیار مهم است و به نظر می‌رسد پشت سر گذاشتن این مقاومت برای این ارز خیلی ساده نیست، اما باید توجه داشت که در کاهش قیمت این ارز از محدوده ۴۷ هزار دلار خریداران اجماع می‌کنند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید