قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۰ شهریورماه با ثبت کاهش ۰.۷۷ درصد به به ۴۶,۶۰۷ دلار معادل ۱,۲۸۲,۰۳۰,۲۸۳ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۹۳۵
بازدید : ۱۶۵۶
فرادید | روند نزولی و افت قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد. امروز ۱۰ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ۰.۷۷ درصد کاهش نرخ به ۴۶,۶۰۷ دلار معادل ۱,۲۸۲,۰۳۰,۲۸۳ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۷۶.۲۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۸۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۴.۷۸ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۸.۱۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

در حالی که برخی از کوین‌های جایگزین در حال ثبت رکورد‌های جدید هستند، بیت کوین دچار مشکل شده است. بیت کوین در روز‌های آخر هفته نتوانست بالاتر از ۴۹۰۰۰ دلار باقی بماند و خرس‌ها از این فرصت استفاده کردند تا دوباره آن را به سمت پایین سوق دهند.
این اتفاق منجر به شکست قیمت زیر تراز ۴۸۰۰۰ دلار و ۴۷۰۰۰ دلار شد. در حقیقت، قیمت بیت کوین در ساعات ابتدایی امروز تا مرز ۴۶۷۳۰ دلار (در Bitstamp) سقوط کرد.

حمایت عمده بعدی در نزدیکی منطقه ۴۶۵۰۰ دلار است. در صورتیکه شکستی زیر سطح حمایت ۴۶۵۰۰ دلار اتفاق افتد، قیمت به افت خود ادامه خواهد داد. حمایت مهم بعدی در نزدیکی سطح ۴۶۲۰۰ دلار ظاهر خواهد شد. جاییکه ممکن است فروشندگان تصمیم بگیرند سطح ۴۵۰۰۰ دلار را تست کنند.

در صورتیکه قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۴۶۵۰۰ دلار بماند، می‌تواند یک رشد تازه را از سر بگیرد. در این حالت، اولین مقاومت در نزدیکی سطح ۴۷۱۵۰ دلار ظاهر خواهد شد.

مقاومت عمده نیز در نزدیکی سطح ۴۷۷۵۰ خواهد بود. در صورت رسیدن قیمت به این سطح، مقاومت عمده بعدی در نزدیکی سطح ۴۸۲۵۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. شکست بالاتر از سطح ۴۸۲۵۰ دلار می‌تواند باعث رشد بیشتر قیمت شود.

جان پاولسون (John Paulson)، کسی که در سقوط اوراق قرضه وام مسکن در بحرانی که در ایالات متحده در سال‌های ۲۰۰۸-۲۰۰۹ (۱۳۸۶ و ۱۳۸۷) رخ داد توانست ثروت زیادی را برای خود و سرمایه گذاران به ارمغان آورد، اخیرا طی مصاحبه‌ای به خبرگزاری بلومبرگ گفته است که او به هیچکس توصیه نمی‌کند که در رمزنگاری سرمایه گذاری کند، زیرا این چیزی نیست جز یک حباب.

وی از ارز‌های رمزنگاری شده به عنوان یک حباب یاد کرد و رمزنگاری را "عرضه محدود بی ارزش" نامید. او ادعا می‌کند که هیچ رمزارزی حتی آن دسته از رمزارز‌هایی که مقدار عرضه‌ی آن‌ها محدود می‌باشد، مانند بیت کوین، ارزش ذاتی ندارند.

او معتقد است که آن‌ها در نهایت بی ارزش خواهند شد، به محض این که نقدینگی کم شود یا شادمانی و هیجان از بین برود، آن‌ها به صفر می‌رسند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید