آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۱ شهریور ماه ۵۹۵ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۸۰۲۲
بازدید : ۴۷۳۵
فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۱ شهرویرو ماه را ۵۹۵ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۰۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۱۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۰ هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۵۴۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۵ هزار و ۵۱۲ نفر رسید که خوشبختانه تاکنون ۴ میلیون ۲۶۹ هزار و ۵۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷ هزار و ۸۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۲۹ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۵۶۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است؛ بنابراین گزارش، در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.
براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۱۹ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۸۴۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۱۴۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۰ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ٦٨١ هزار و ١٦ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ٢١٩ میلیون و ٢٣٠ هزار و ١٣٥ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ١٠ هزار و ٤٢٠ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ٥٤٣ هزار و ٦٨٦ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ١٩٦ میلیون و ٧٠ هزار و ١٣٥ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ٦٥٩ هزار و ٩٢٧ نفر (یک هزار و ٤٨٠ نفر)

۲. برزیل ٥٨١ هزار و ٢٢٨ نفر (٧٠٣ نفر)

۳. هند ۴۳۹ هزار و ۰۵۴ نفر (۲۰۵ نفر)

۴. مکزیک ٢٥٩ هزار و ٣٢٦ نفر (۳۲۶ نفر)

۵. پرو ۱۹۷ هزار و ۴۲۹ نفر (۵۴ نفر)

۶. روسیه ۱۸۳ هزار و ۳۴۳ نفر (۷۹۵ نفر)

۷. بریتانیا ۱۳۳ هزار و ۴۹۱ نفر (۴۸ نفر)

۸. اندونزی ۱۳۲ هزار و ۵۴۵ نفر (۵۳۲ نفر)

۹. ایتالیا ١٢٩ هزار و ۱۴۶ نفر (۵۳ نفر)

۱۰. کلمبیا ١٢٤ هزار و ۸۸۳ نفر (۷۲ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید