قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

قیمت بیت کوین امروز ۱۳ شهریور ماه با ۱.۴۲ درصد افزایش نرخ به به ۵۰,۰۴۰ دلار معادل ۱,۳۶۶,۵۳۵,۲۴۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۸۰۳۰
بازدید : ۲۴۴۸
فرادید | بیت کوین بار دیگر وارد کانال ۵۰ هزاردلار شد. امروز ۱۳ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۱.۴۲ درصد به ۵۰,۰۴۰ دلار معادل ۱,۳۶۶,۵۳۵,۲۴۵ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۴۰.۷۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۹۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۳.۲۱ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۲.۸۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین روز جمعه تنها برای چهارمین بار در چهار ماه گذشته از سطح قیمت ۵۰,۰۰۰ دلاری عبور کرد. بیت کوین به بالاترین سطح قیمتی روزانه خود از ۲۳ آگوست ۲۰۲۱ (۱ شهریور) رسیده است و در حال حاضر بالای ۵ هزار دلار معامله می‌شود.

جهش قیمتی قابل توجه بیت کوین در حالی صورت می‌گیرد که منتقدان بر علیه آن صحبت می‌کنند. در اوایل همین هفته، جان پولسن (John Paulson)، میلیاردر معروف و مدیر صندوق سرمایه گذاری، در مصابحه خود با بلومبرگ عنوان کرد که سرمایه گذاری در این حوزه را به هیچ کس توصیه نمی‌کند و افزود که بازار ارز دیجیتال حبابی بیش نیست و در نهایت ثابت می‌شود که بی ارزش است.

در آخر هفته گذشته نیز، بیت کوین سعی کرد سطح ۵۰ هزار دلار امتحان کند، اما کوتاهی کرد و از آنجا دوباره شروع به کاهش داشت.
حتی در روز چهارشنبه - ۱ سپتامبر به زیر ۴۷ هزار دلار کاهش یافت. از آن زمان به بعد، ارز دیجیتال عملکرد فوق العاده‌ای داشته است و نشان می‌دهد و در حالی که سود بیت کوین ممکن است چشمگیر به نظر برسد، اما این آلت کوین‌ها هستند توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

از طرف دیگر با افزایش مقبولیت ارز‌های دیجیتالی، نهاد‌های ناظر به دنبال قانون گذاری این حوزه هستند. گری گنسلر- رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا- با اشاره به ضرورت قانونمند شدن ارز‌های دیجیتالی گفته است:
این طبقه از دارایی‌ها بیش از آن بزرگ هستند که بتوانند به دور از سیاست گذاری عمومی به حیات خود ادامه دهند. ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک بازار دو تریلیون دلاری هستند و نمی‌دانم ارزش آن‌ها پنج یا ۱۰ سال دیگر چه قدر خواهد بود.

دونالد ترامپ- رییس جمهور سابق آمریکا- در گفتگو با فاکس نیوز با حمله مجدد به ارز‌های دیجیتالی گفته است: آن‌ها یک فاجعه بالقوه برای خریداران و سرمایه گذاران خود هستند که روزی بر سرشان آوار می‌شوند. چه کسی می‌داند این‌ها دقیقا چه هستند؟ ممکن است یک تقلب باشند.
من بین ارزها، دلار را ترجیح می‌دهم چرا که ارز‌های دیجیتالی چیز‌هایی هستند که مردم خیلی در موردشان اطلاعات درستی ندارند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید