نقشه زن شیاد برای انتقام از همسر سابقش

نقشه زن شیاد برای انتقام از همسر سابقش

وضوع آدم ربایی دروغ است. شقایق خودش سردسته باند اخاذی و سرقت است. او خودش این سناریو را طراحی کرد تا برای شوهرش دردسر درست کند.

کد خبر : ۹۸۰۴۲
بازدید : ۲۶۱۷
زن تبهکار که سعی داشت با درست کردن پاپوش برای همسر سابقش او را به دردسر بیندازد با شروع تحقیقات پلیسی خودش به‌عنوان سردسته یک باند آدم‌ربایی و اخاذی از مردان ثروتمند تحت تعقیب قرار گرفت.
اما یکی از روز‌ها که راهی دادگاه خانواده بودم تا مهریه‌ام را به اجرا بگذارم، سرنشینان یک خودروی پژو با تهدید مرا داخل خودرو انداخته و به مخفیگاه شان بردند. آنجا بود که متوجه شدم آن‌ها را همسرم اجیر کرده تا چنین بلایی سر من بیاورند.
مردان ناشناس با تزریق آمپول مرا بیهوش کردند، وقتی به هوش آمدم با تهدید از من خواستند دست از شکایتم بردارم وگرنه تصاویر و عکس‌هایی را که از من تهیه کرده‌اند در فضای مجازی منتشر خواهند کرد. به‌دنبال شکایت زن جوان، پرونده‌ای در اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت تشکیل و در ادامه تحقیقات نیز همسر شقایق بازداشت شد، اما مرد جوان اظهاراتی متفاوت مطرح کرد.

او گفت: در دادگاه توافقی از همسرم جدا شدیم. قرار شد مهریه را قسطی پرداخت کنم، اما چون نتوانستم، شقایق چنین ادعایی را مطرح کرده تا هم مرا به دردسر بیندازد و هم با اخاذی پول بیشتری بگیرد. در ادامه تحقیقات کاراگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، شماره پلاک خودروی پژو و مشخصات صاحب خودرو را پیدا کرده و مالک آن به نام رضا را دستگیر کردند.

سردسته باند آدم‌ربایی

رضا در تحقیقات گفت: موضوع آدم ربایی دروغ است. شقایق خودش سردسته باند اخاذی و سرقت است. او خودش این سناریو را طراحی کرد تا برای شوهرش دردسر درست کند.

وی درخصوص آشنایی با شقایق و اجرای نقشه هایشان گفت: مدتی قبل با شقایق آشنا شدم و او پیشنهاد سرقت از مردان ثروتمند را مطرح کرد. من هم موضوع را با دو نفر دیگر از دوستانم در میان گذاشتم و با همدستی آن‌ها نقشه آدم ربایی و سرقت از مردان ثروتمند را اجرا کردیم.

اولین قربانی ما مرد میانسالی بود که مادر شقایق برای او کار می‌کرد. به بهانه‌ای با خسرو قرار گذاشت و وارد خانه‌اش شد. ما هم به‌عنوان تعمیرکار شوفاژ زنگ خانه خسرو را زدیم. زمانی که خسرو در را باز کرد، وارد شدیم و او را با تهدید سوار بر خودرویمان به بانکی در نزدیکی خانه‌اش بردیم و حسابش را خالی کردیم.
بعد او را به مخفیگاهمان در خارج از تهران برده و ۲۴ ساعت حبس کردیم. ما این نقشه را کشیدیم تا خسرو و شاکی‌های دیگر متوجه نشوند که شقایق با ما در این سرقت‌ها همدست بوده است. زمانی که خسرو در مخفیگاهمان بود، کلید خانه‌اش را گرفته و اموال با ارزش خانه‌اش را سرقت کردیم. روز بعد هم او را رها کردیم.

متهم در ادامه از اخاذی و سرقت از یک پیرمرد دیگر هم با این شیوه خبر داد و گفت: زمانی که وارد خانه قربانیان می‌شدیم، از شقایق و شاکی چندین عکس می‌گرفتیم و وقتی آن‌ها را رها می‌کردیم، به آن‌ها می‌گفتیم که اگر از ماجرای سرقت و آدم ربایی شکایت کنند تصاویرشان را در فضای مجازی منتشر خواهیم کرد. آن‌ها هم از ترس آبرویشان شکایتی مطرح نمی‌کردند. در این سرقت‌ها حدود ۳۰۰ میلیون تومان گیرمان آمد.

به دنبال اظهارات مرد جوان، دو همدست رضا نیز بازداشت شدند. کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت در ادامه راهی خانه قربانیان این آدم ربایی شده و آن‌ها را شناسایی کردند. در تحقیق از آن‌ها اظهارات آدم ربایان تأیید شد.
با مشخص شدن این موضوع که شقایق سردسته باند بوده است، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت او را صادر کرد. اما زمانی که مأموران راهی خانه شقایق شدند، دریافتند وی محل زندگی اش را تغییر داده، بنابراین تحقیقات برای دستگیری این زن تبهکار ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید