هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۱۳ شهریور برای شمال کشور بارش باران پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۸۰۵۴
بازدید : ۲۵۸۲

طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۱۳ شهریور ماه آسمان استان‌های شمالی کشور بارانی خواهد بود.

تا پایان وقت روز شنبه در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، شامل آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان‌رضوی افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت شاهد وزش باد شدید موقتی و کاهش محسوس دما به ویژه در نوار شمالی کشور خواهیم بود.

شدت بارش‌ها برای امروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و شرق اردبیل خواهد بود. همچنین در این مدت دریای خزر مواج و طوفانی است.

روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

در پنج روز آینده در ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوب سیستان‌وبلوچستان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر‌های همرفتی، گاهی وزش باد شدید موقت و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا در شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وزش باد شدید موقت با احتمال گردوخاک وجود خواهد داشت.

از روز امروز تا پایان هفته در نوار شرقی کشور، وزش باد شدید رخ خواهد داد و در استان‌های خراسان‌جنوبی، جنوب خراسان‌رضوی و سیستان‌وبلوچستان خیزش گردوخاک، کاهش دید اُفقی و کیفیت کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۳۴ کمترین آن ۲۴ درجه خواهد بود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید