گران‌ترین خودرو‌های ایران؛ از نیسان پاترول ۲۰ میلیاردی تا بنز ۸۰ میلیاردی!

گران‌ترین خودرو‌های ایران؛ از نیسان پاترول ۲۰ میلیاردی تا بنز ۸۰ میلیاردی!

مرسدس بنز SLS اولین خودروی بنز است که تمامی مراحل تولید آن از صفر تا ۱۰۰ در AMG انجام شده و پیشرانه ۶.۲ لیتری آن با ۵۸۳ اسب بخار نیرو و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور قویترین پیشرانه تنفس طبیعی زمان خود بود.

کد خبر : ۹۸۱۴۱
بازدید : ۷۷۴۵

در مقابل گران‌ترین خودرو‌های ایران ارقام میلیاردی چندان به چشم نمی‌آید! خرید این خودرو‌ها - چه آخرین مدل نیسان پاترول لاکچری باشد چه مرسدس بنز لوکس چشم نواز - فقط از عهده کسانی برمی آید که میلیارد‌ها را بدون مشکل و دلهره خرج کنند!

خرید خودرو‌های گران قیمت و به عبارتی گران‌ترین خودرو‌های موجود در ایران از عهده افراد کم شماری ساخته است. روزنامه هفت صبح در گزارشی به این سوژه پرداخته و نوشته است: معنایی که افراد از خودروی لوکس در ذهنشان دارند متفاوت است؛ از کسانی که سانتافه و اپتیما را هم خودرو‌هایی لوکس به حساب می‌آورند تا کسانی که کمتر از رولزرویس و بنتلی را شایسته اطلاق عنوان خودروی لوکس نمی‌دانند.

اما بعضی از خودرو‌های حاضر در ایران که به تعداد بسیار محدود توانسته‌اند از سد واردات بگذرند یا در مزایده سفارت‌ها پلاک ملی دریافت کنند موقعیت ویژ‌ه‌ای در بازار خودروی ایران دارند و بهتر است آن‌ها را لوکس‌تری نهای ایران بدانیم. این خودرو‌ها برخلاف خودرو‌های گذرموقت محدودیت تردد ندارند و همین باعث شده تا با قیمت‌های نجومی و سرگیجه‌آور معامله شوند.

مرسدس بنز SLS AMG؛ قیمت ۸۰ میلیارد تومان

از این مرسدس بنز تنها پنج نسخه در ایران موجود است و جالب است بدانید که قیمت این مدل محبوب بنز در تیپ بلک سری در دیگر کشور‌ها تا ۶۰۰ هزار دلار هم بالا رفته است! این خودرو در معامله قبلی اش که در سال ۹۷ انجام شد نیز با قیمت ۱۰ میلیارد تومانی جزو گران‌ترین‌های بازار بود.

مرسدس بنز SLS اولین خودروی بنز است که تمامی مراحل تولید آن از صفر تا ۱۰۰ در AMG انجام شده و پیشرانه ۶.۲ لیتری آن با ۵۸۳ اسب بخار نیرو و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور قویترین پیشرانه تنفس طبیعی زمان خود بود. با این پیشرانه شتاب SLS تنها ۳.۸ ثانیه است و می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر در، ساعت نیز دست پیدا کند.
نیسان پاترول

نیسان پاترول ۲۰ میلیارد تومانی

تنها نیسان پاترول پلاک ملی که مدل ۲۰۱۶ است، پارسال پلاک ملی دریافت کرد و با برچسب قیمت ۱۴ میلیارد تومانی در یکی از گالری‌های شیراز رویت شد. این خودرو از تیپ پلاتینیوم است که نسخه فول آپشن پاترول محسوب می‌شود و تنها پاترول نیسمو از آن بهتر است.

از جمله آپشن‌های پاترول پلاتینیوم می‌توان به چهار حالت رانندگی، صندلی برقی با ممور، دوربین ۳۶۰، سیستم صوتی باس، صندوق برقی، گرمکن و سردکن صندلی، مانیتور پشت، قفل دیفرانسیل، کی لس استارت و سانروف اشاره کرد. رقیب تویوتا لندکروزر از پیشرانه V۸، ۵.۶ لیتری با ۴۰۵ اسب بخار نیرو و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور نیرو می‌گیرد.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    آیا این خودروها تو کشور سازنده خودش این قیمت و داره.؟

  • ناشناس ارسالی در

    آیا این خودروها تو کشور سازنده خودش این قیمت و داره؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید