قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۷ شهریور ماه با ۱۰.۵۷ درصد کاهش به ۴۷,۰۳۰ دلار معادل ۱,۳۳۰,۰۹۶,۸۷۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۸۱۹۴
بازدید : ۳۳۶۶
فرادید | بیت کوین سقوط کرد. امروز ۱۷ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۱۰.۵۷ درصد به ۴۷,۰۳۰ دلار معادل ۱,۳۳۰,۰۹۶,۸۷۶ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸۴.۲۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۴۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۶۵.۳۷ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۷.۵۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

با ادامه معاملات روز گذشته، بیت کوین (BTC) به شدت سقوط کرد. یک روز ناپایدار قیمت بیت کوین را در یکی از بی ثبات‌ترین روز‌های سال به زیر ۴۳ هزار دلار رساند. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView این نوسان را به تصویر کشید، بیت کوین ناگهان سطح روانی ۵۰ هزار دلار را از دست داد.

این حرکت تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که تحلیلگران به طور مشترک توافق کردند که بیت کوین باید ۵۰ هزار دلار برای حفظ حرکت صعودی نگه دارد. ارزش بیت کوین در عرض تنها چند ساعت، روزی که السالوادور رسماً آن را به عنوان ارز قانونی پذیرفت، ۱۰ هزار دلار کاهش یافت.

طبق صرافی بایننس، بیت کوین از سقف قیمت ۵۳,۰۰۰ دلاری به ۴۲,۸۰۰ دلار سقوط کرد در حالی که در صرافی ارز دیجیتال هیوبی قیمت این رمزارز تا زیر ۴۰,۰۰۰ دلار افت یافت. قیمت بیت کوین پس از سقوط سرسام آور آن، تا حدود ۴۶,۰۰۰ دلار بازگشت.

بر اساس داده‌های پلتفرم The Block Research، در نتیجه این سقوط، بیش از ۲.۶۵ میلیارد دلار در یک ساعت گذشته لیکوئید شد.


به‌گفته تحلیل‌گران و متخصصان امر، آغاز پذیرش بیت کوین به‌عنوان پول قانونی در السالوادور یک عامل صعودی به شمار می‌رفت که می‌توانست روند صعود این ارز دیجیتال را تسریع کند، اما در حال حاضر فروکش کرده است.

میشب ون د پاپ، از کوین تلگراف، ۴۹ هزار و ۵۰۰ دلار را به عنوان نقطه بازگشتی در صورت عدم حمایت و پشتیبانی عنوان کرد. به گفته او، بعد از آن، ۴۴ هزار دلار می‌تواند توقف بعدی باشد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید