هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

براساس هشدارهای سازمان هواشناسی ایران، امروز 18 شهریور ماه در برخی ساعات امروز و فردا وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شرق کشور به‌یژه در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان مورد انتظار است.

کد خبر : ۹۸۲۵۱
بازدید : ۲۷۰۹
فرادید | با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۸ شهریور ماه و فردا در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات بارش باران، رعدوبرق و در ارتفاعات هرمزگان و جنوب فارس در بعدازظهر رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

شنبه و یکشنبه نیز در ارتفاعات مازندران بارش پراکنده و خفیف رخ خواهد داد.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران در برخی ساعات امروز و فردا وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شرق کشور به‌یژه در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان مورد انتظار است.

همچنین طی این مدت دریای خزر و شمال و مرکز خلیج فارس نیز مواج است.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی شنبه نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۶ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۹ و ۲۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید