ماجرای قتل در ایذه و محلات

ماجرای قتل در ایذه و محلات

در طی دو قتلی که در شهر ایذه و محلات اتفاق افتاده یک دختربچه ۱۲ ساله به نام ستایش و یک سن ۳۲ ساله به قتل رسیده اند.

کد خبر : ۹۸۳۱۱
بازدید : ۷۲۲۸
فرادید | روز گذشته به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت دو قتل در دو نقطه کشور رخ داد. یکی از قتل‌ها پنجشنبه غروب در ایذه از توابع خوزستان و دیگری صبح جمعه در محلات از استان مرکزی اتفاق افتاد.

به گزارش فرادید؛ در قتل اولی که در ایذه رخ داده یک دختربچه ۱۲ ساله قربانی درگیری مسلحانه اراذل و اوباش و تیراندازی آن‌ها در منطقه بیابانی معروف به شط ایذه شد. ظاهرا هنگامی که سارینا به همراه پدرش قصد عبور از خیابان را دارند، مورد هدف گلوله یکی از اراذل قرار می‌گیرد.

در حادثه بعدی هم که مربوط به محلات است. یک زن قربانی خشم شوهرش می‌شود.
به گفته سرهنگ عباس محمد رضایی فرمانده انتظامی شهرستان محلات، قتل پس از مشاجره‌ای که بین زن وشوهر اتفاق افتاده، رخ داده است.

او می‌گوید که زن و شوهری که از مدت‌ها قبل با یکدیگر اختلاف داشته اند، بامداد روز پنجشنبه با یکدیگر درگیری و مشاجره شدید پیدا می‌کنند که شوهر این خانم بعد از ترک محل و با تهیه سلاح به آپارتمان خود بازگشته و همسر ۳۲ ساله اش را به قتل می‌رساند.

محمدرضایی افزود: «فرد قاتل دقایقی بعد از ارتکاب قتل، در نزدیکی محل وقوع قتل شناسایی و در اقدام تخصصی و روانکاوانه پلیس، دستگیر و یک‌قبضه سلاح نیز از او کشف شد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.»

ماجرای قتل در ایذه و محلات
مرگ تلخ ستایش

طبق اعلام پلیس، درگیری مسلحانه‌ای که بین اراذل و اوباش شهر ایذه اتفاق افتاده بر سر مواد مخدر بوده که در این میان یک قربانی بی گناه به کام مرگ کشیده شده است.
رسانه های محلی می‌گویند، چندسالی است که این شهر شاهد درگیری‌های اراذل بوده و در این میان مردم بی گناه زیادی مورد اصبات گلوله مسلحان قرار می‌گیرند. حالا هم که ستایش شاسی کورکور ۱۲ ساله هدف گلوله اراذل قرار گرفته است.

احمد شاسی کورکور، عموی ستایش درباره روز حادثه می‌گوید: «ساعت ۷ شب روز پنجشنبه در محله خیابان حر ایذه درگیری مسلحانه بین اشرار درگرفته بود. همان موقع ستایش در حال عبور از خیابان بود که در نزدیکی خانه خودشان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.»

به گفته احمد شاسی مورمور، ستایش ۱۲ ساله بوده و قرار بوده امسال به کلاس هفتم برود.

رئیس بیمارستان شهدای ایذه گفته که این درگیری پنجشنبه شب در خیابان منتهی به این بیمارستان رخ داد و در پی آن گلوله‌ای از اسلحه کلاشینکف اراذل و اوباش مسلح به ناحیه سر این دختربچه اصابت کرد.

اورکی می‌گوید: «گلوله به ناحیه پیشانی دختر بچه اصابت کرده و موجب مرگ مغزی وی شده است. این دختربچه پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله زیر نظر جراح مغز و اعصاب تحت درمان قرار گرفت، اما باوجود انجام اقدامات درمانی جان باخت.»

از دیروز تا به حال ماموران در حال رسیدگی به پرونده قتل ستایش هستند. اما هنوز سرنخی از قاتل به دست نیامده است.

در همین رابطه حجت سفید پوست فرمانده انتظامی ایذه پیگیری ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان درگیری مسلحانه و تیراندازی منجر به مرگ دختربچه ۱۲ ساله در ایذه را در دستورکار قرار داده است.

به گفته او، وقوع درگیری مسلحانه از سوی افرادی در منطقه بیابانی معروف به شط این شهرستان در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دیروز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

سرهنگ سفیدپوست می‌گوید که اصابت گلوله به ناحیه سر دختر بچه ۱۳ ساله در این تیراندازی و جان باختن او پس از انتقال به بیمارستان رخ داده است.


شرارت‌های بی پایان در ایذه

به گفته یکی از همسایگان ستایش شاسی که ترجیح داده هویتش فاش نشود، اغلب درگیری‌های اراذل واوباش شهر ایذه بر سر خرید و فروش مواد مخدر است.

او می‌گوید: «مثلا عده‌ای مواد مخدر، گروهی دیگر را می‌ربایند و همین باعث درگیری بین آن‌ها می‌شود. یا با هم اختلاف مالی پیدا می‌کنند و همین سبب می‌شود بین آن‌ها اختلافات ریشه‌ای و کینه‌های قدیمی به وجود بیاید.»

طبق گفته‌های این فرد، مدتی قبل این اراذل در پارک درگیر می‌شوند و یک خانم مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. چند وقت بعد هم یک پسر جوان ۲۵ ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفت و استخوان پایش خرد شد و خانه نشین می‌شود.

اهالی ایذه از قدرت نمایی این اراذل خسته شده و از ماموران نیروی انتظامی خواسته اند تاشهر را از وجود این اشرار پاکسازی کنند.

ماجرای قتل در ایذه و محلات
قربانی‌های بی گناه

البته این قتل‌هایی که جان قربانیان بی گناه را می‌گیرد چندبار دیگری هم اتفاق افتاده است. اواسط مرداد ماه امسال هم در پی یک درگیری مسلحانه در جشن عروسی، یک کودک قربانی شده بود.

در مریوان هم دختربچه‌ای سیزده ساله قربانی یک درگیری دیگر شده بود. در پی نزاع و درگیری بین دو جوان مریوانی در این شهر که منجر به قتل یک نفر از آن‌ها شد، بستگان مقتول در یک اقدام در پی گرفتن انتقام برآمدند که در این میان گلوله به کودک ۱۳ ساله اصابت کرده بود.

خرداد سال گذشته هم مردی قصد قتل عام خانواده همسرش در شهرستان اسلام‌آباد غرب را داشته که هنگام تیراندازی اشتباهی دختری هفده ساله رابه قتل می‌رساند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید