چاقوکش‌های زورگیر دستگیر شدند

چاقوکش‌های زورگیر دستگیر شدند

دو سارق خشن که با مجروح کردن طعمه‌ها خیابان‌ها را رنگین می‌کردند در حالی به گوشی قاپی‌های خونبار اعتراف کردند که تاکنون ۱۸ تن از بانوان مال باخته آنان را شناسایی کرده اند.

کد خبر : ۹۸۳۲۶
بازدید : ۳۷۶۳
سجادپور | دو زورگیر خطرناک که با گوشی قاپی از بانوان مشهدی، سرقت می‌کردند درحالی با تلاش کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که در صورت مقاومت طعمه ها، آسفالت خیابان را از خون آن‌ها رنگین می‌کردند.

حدود دو هفته قبل بود که تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبری وحشتناک در بی سیم‌های پلیس پیچید، «زورگیران خیابانی، زن جوانی را در بولوار آموزگار مشهد به شدت مجروح کرده اند!»

نیرو‌های انتظامی با دریافت این خبر عازم محل وقوع حادثه شدند، اما امدادگران اورژانسی زن مجروح را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال داده بودند و خون‌های زیادی که آسفالت خیابان را رنگین کرده بود، حکایت از آن داشت که زن جوان بی رحمانه هدف ضربات قمه قرار گرفته و با مرگ در جدالی تلخ است!

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله گروه ویژه‌ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن با صدور دستوری از سوی سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) مامور پیگیری پرونده دزدان خشن شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.
بررسی‌های مقدماتی آنان نشان داد، سارقان دو نفر بوده اند که با یک دستگاه موتورسیکلت وارد بولوار آموزگار شده اند و قصد داشتند گوشی تلفن زن جوان را سرقت کنند که در ایستگاه اتوبوس منتظر بود، اما بعد از آن که با مقاومت طعمه خود روبه رو شده اند، او را با ضربات وحشتناک قمه نقش بر زمین کرده اند.
از سوی دیگر کارآگاهان که احتمال می‌دادند زن جوان هدف ضربات عمیق چاقو قرار گرفته باشد عازم بیمارستان شدند، اما زن مذکور در اتاق عمل بود و پزشکان اعتقاد داشتند او به طرز معجزه آسایی از مرگ گریخته است چرا که تیغه قمه‌ای که به پشت وی اصابت کرده بود فقط یکی دو سانتی متر با قلب اش فاصله داشت.
بدین ترتیب این زن که از ناحیه دو بازو نیز هدف ضربه قمه سارقان قرار گرفته بود، در بیمارستان بستری شد و این گونه کارآگاهان با بازبینی دوربین‌های ترافیک شهری به بررسی دقیق ماجرا پرداختند، تا این که سر نخ‌هایی از دو سارق سابقه دار به دست آمد که در مناطق خواجه ربیع و رسالت مخفی شده بودند.
با مشخص شدن هویت سارقان، بی درنگ گروه تخصصی به سرپرستی سرهنگ «جواد میش مست» (رئیس دایره مبارزه با جرایم خشن آگاهی) عازم مخفیگاه دزدان گوشی قاپ شدند و آنان را در دو عملیات هماهنگ و ضربتی به دام انداختند.
در بازرسی از مخفیگاه یکی از آنان که همه اعضای بدن و حتی صورتش خالکوبی شده بود، گوشی سرقتی زن مجروح و قمه مورد استفاده در ایراد ضرب و جرح طعمه‌ها نیز کشف شد و بدین ترتیب دو سارق سابقه دار به مقر انتظامی انتقال یافتند و موتورسیکلت آنان نیز توقیف شد.
بنابر این گزارش، دو سارق خشن که با مجروح کردن طعمه‌ها خیابان‌ها را رنگین می‌کردند در حالی به گوشی قاپی‌های خونبار اعتراف کردند که تاکنون ۱۸ تن از بانوان مال باخته آنان را شناسایی کرده اند. ادامه تحقیقات همچنین بیانگر آن بود که دو سارق جوان که بین ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند در بولوار‌های وکیل آباد، سجاد، معلم و امامت از زنان مشهدی زورگیری کرده اند.
بررسی‌های بیشتر درباره جرایم احتمالی دیگر دو متهم مذکور که «مهدی-س» و «حمید-ث» نام دارند با صدور دستورات ویژه قضایی و نظارت و هدایت رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.
محل اصابت چاقو
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید