قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۲

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۲

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۲۲ شهریورماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۸۷ دلار و ۶۸ سنت رسید.

کد خبر : ۹۸۳۶۶
بازدید : ۲۱۹۳
فرادید | بازار طلا با افزایش ناچیزی روبه رو شد. امروز ۲۲ شهریور ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ثبت افزایش ۰.۰۸ درصد به ۱۷۸۷ دلار و ۶۸ سنت رسید.

با افزایش بی رویه فشار‌های تورمی در اقتصادی که تلاش می‌کند از محدودیت‌های همه گیری ویروس کرونا خارج شود، کاهش روز جمعه طلا تا حدی ناشی از افزایش ۸.۳ درصدی قیمت تولیدکننده در ماه آگوست بود.

به گزارش فرادید؛ این آمار بیشترین میزان طی یک دهه گذشته بود؛ و طلا بار دیگر نتوانست از سطح ۱۸۰۰ دلار در اونس عبور کند، اما به گفته تحلیلگران، یک محرک در حال ظهور می‌تواند این فلز گرانبها را از محدوده معاملاتی خود خارج کند.

بسیاری از کارشناسان به سرمایه گذاران در مورد فروش احتمالی در بازار سهام ایالات متحده هشدار می‌دهند و ممکن است طلا در پاییز امسال به محرکی نیاز داشته باشد. آخرین و احتمالاً مهمترین نیرویی که اخیراً بر قیمت طلا فشار می‌آورد، نشست آینده FOMC است. این جلسه قرار است در ۲۱ سپتامبر آغاز شود.

روز جمعه وال استریت ژورنال گزارش داد که مقامات فدرال رزرو خود را برای کاهش خرید اوراق قرضه در نوامبر آماده می‌کنند.

کالین سیزینسکی، استراتژیست ارشد بازار در SIA می‌گوید: «به نظر می‌رسد طلا در حال حاضر در محدوده معاملاتی ۱۷۶۰ دلار تا ۱۸۴۰ دلار گیر کرده است و اخبار زیادی در هفته آینده وجود ندارد که بتواند آن را تغییر دهد.»

دیوید مادن، تحلیلگر بازار در Equiti Capital گفت که او همچنین انتظار دارد طلا در محدوده محدود باقی بماند. او افزود: افزایش عدم قطعیت بازار با بازار‌های سهام رشد می‌کند و قیمت طلا را به عنوان پناهگاه امن حفظ می‌کند.

برخی تحلیلگران معتقدند که اگر پاندمی همچنان افزایش یابد، هر اونس طلا تا ۱۹۰۰ دلار افزایش می‌یابد.
قیمت لحظه ای فلزات گران بها
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید