قتل عام خانوادگی به دست ۴ برادر

قتل عام خانوادگی به دست ۴ برادر

در نخستین گام از تحقیقات مشخص شد مقتولان پدر، مادر، پسر و دختر یک خانواده هستند و دختر زخمی نیز فرزند دیگر همین خانواده است. مهاجمان در خلوتی بامداد وارد خانه این افراد شده و خون به‌پا کرده و گریخته بودند.

کد خبر : ۹۸۴۳۴
بازدید : ۳۳۷۰

پلیس در تعقیب چهار برادر است که در جنایتی هولناک، یکی‌دیگر از برادران خود را به‌همراه همسر و دو فرزند او به قتل رسانده‌اند.

بامداد دیروز با شنیده‌شدن صدای شلیک چند گلوله در خیابانی در اهواز اهالی محل با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و موضوع را اطلاع دادند. دقایقی بعد خودرو‌های پلیس از راه رسیدند و وارد خانه‌ای شدند که صدای گلوله از آنجا شنیده شده بود.

آن‌ها ناگهان خود را در برابر صحنه‌ای تکان‌دهنده دیدند؛ پنج زن و مرد به خون غلتیده بودند و آثار شلیک گلوله نمایان بود. از میان این افراد فقط دختری جوان هنوز زنده بود. او بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و در همان حین که پزشکان برای نجات جان این دختر وارد عمل شدند، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی نیز به محل حادثه رفتند تا اوضاع را بررسی کنند.

در نخستین گام از تحقیقات مشخص شد مقتولان پدر، مادر، پسر و دختر یک خانواده هستند و دختر زخمی نیز فرزند دیگر همین خانواده است. مهاجمان در خلوتی بامداد وارد خانه این افراد شده و خون به‌پا کرده و گریخته بودند.
این جنایت از کینه و اختلافی عمیق حکایت داشت و نمی‌شد در این موضوع که قاتل یا قاتلان از آشنایان مقتولان هستند تردید کرد. به همین دلیل روابط اعضای این خانواده مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد پدر خانواده از مدتی قبل با برادران خود اختلاف داشت و ظاهرا این کشمکش‌ها شدت گرفته بود.

وقتی اولین سرنخ پیدا شد، کارآگاهان قطعات دیگر این پازل را نیز به دست آوردند و با توجه به نشانه‌های برجامانده متوجه شدند این قتل به دست چهار برادر به وقوع پیوسته و آن‌ها در اقدامی دسته‌جمعی و در‌حالی‌که نقشه‌ای از پیش طراحی‌شده داشتند به خانه برادر دیگر خود یورش برده و دست به قتل عام زده‌اند.

چهار برادر مظنون به قتل بعد از ارتکاب جنایت به خانه‌های خود نرفته بودند و معلوم نبود به کجا گریخته‌اند. به همین دلیل بلافاصله جست‌وجو‌های وسیعی برای یافتن ردی از آن‌ها شروع شد.
این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد و کارآگاهان امیدوارند با اطلاعاتی که به دست آورده‌اند به‌زودی آن‌ها را بازداشت کنند و پشت میز بازجویی بنشانند تا مشخص شود آن‌ها از این کشتار دقیقا چه هدفی را دنبال می‌کردند و چه انگیزه‌هایی سبب شد چنین نقشه خونینی را طراحی و اجرا کنند.

سرهنگ دالوند، فرمانده انتظامی اهواز، با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرائم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، عنوان کرد: نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می‌کند.

تلاش برای دستگیری این قاتلان در شرایطی ادامه دارد که در چند ماه اخیر جنایت‌های مشابهی به وقوع پیوسته و پرونده‌های قضائی برای آن‌ها تشکیل شده است. در یکی از این جنایات مردی در شهرستان گتوند ساعت ۳:۴۵ بامداد ۱۵ تیر چهار نفر از اعضای خانواده همسرش اعم از پدرزن که دایی‌اش نیز بود، مادر‌زن، برادر‌زن و همسر خود را به قتل رساند و یکی از همسایگان را زخمی کرد.
مأموران پلیس قاتل را در کمتر از یک ساعت شناسایی کردند و او در عملیات تعقیب‌و‌گریز اقدام به تیراندازی کرد که مأموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح و آتش متقابل، پای وی را هدف قرار دادند و او را دستگیر کردند.

در یک قتل عام خانوادگی دیگر مردی روز جمعه ۱۵ مرداد در یکی از باغ‌های روستای خلیفه ترخان با اسلحه همسر خود و سه نفر دیگر از اعضای خانواده همسرش را به همراه مالک باغ به قتل رساند. او بعد از ارتکاب این جنایت به زندگی‌اش پایان داد. در تمام این قتل‌ها اختلاف خانوادگی انگیزه جنایت تشخیص داده شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید