هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۴

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۴

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران از امروز ۲۴ شهریور ماه در استان‌های شمالی کشور افزایش ابر گاهی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

کد خبر : ۹۸۴۹۴
بازدید : ۳۸۴۸
فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابیهواشناسی ایران، از امروز ۲۴ شهریور ماه و طی پنج روز آینده در استان‌های گلستان، مازندران و روز‌های جمعه و شنبه در استان‌های گیلان و اردبیل به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر گاهی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

طی این مدت در سایر مناطق کشور آسمان صاف و جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران؛ سرعت وزش باد در برخی ساعات در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد و در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

همچنین بعد از ظهر جمعه و روز شنبه در غرب سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد و روز جمعه در استان‌های ایلام و خوزستان سرعت وزش باد افزایش می‌یابد.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و رشت با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید