هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۵

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۵

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۵ شهریور ماه برای استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۸۵۳۲
بازدید : ۴۴۲۵
فرادید | با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران امروز ۲۵ شهریور ماه در پاره‌ای نقاط گیلان و مازندران بارش پراکنده انتظار خواهیم داشت.

همچنین در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ای از مناطق شمال غرب و غرب کشور سرعت باد افزایش خواهد یافت. در سایر نقاط کشور پدیده جوی خاصی مشاهده نمی‌شود.

با تقویت و شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، روز‌های جمعه و شنبه بارش باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، گاهی رعد و برق در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و به تدریج خراسان شمالی پیش بینی می‌شود و طی همین مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران، روز یکشنبه بارش پراکنده در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و دوشنبه در گیلان و مازندران ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۳ و ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و رشت با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد طی امروز و اردبیل با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد طی فردا خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید