گل مهدی طارمی به اتلتیکو با VAR سوخت

گل مهدی طارمی به اتلتیکو با VAR سوخت

در حالی که مهدی طارمی مثل همیشه با خونسردی تمام می‌رفت که شادی پس از گل خود را برگزار کند، اویدیو هاتگان داور بازی تصمیم به بررسی صحنه به کمک VAR گرفت.

کد خبر : ۹۸۵۵۲
بازدید : ۴۷۲۶

تیم پورتو با حضور ستاره ایرانی خود در لیگ قهرمانان اروپا درحالی مقابل اتلتیکومادرید به تساوی رسید که گل مهدی طارمی با تصمیم داور مردود شد.

تیم‌های پورتو و اتلتیکومادرید در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه متروپلاتینو به مصاف هم رفتند که گل فرصت‌طلبانه مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو به اتلتیکومادرید با تصمیم داور رومانیایی و تیم VAR مردود شد تا جنجال بزرگی در این باره شکل بگیرد تا این دیدار با نتیجه صفر بر صفر خاتمه پیدا کند.

بازی دو تیم تا دقیقه ۸۰ بدون گل در جریان بود تا اینکه مهدی طارمی با دنبال کردن هوشمندانه مسیر توپی که در قالب پاس کوتاه از مدافع اتلتیکو مادرید به سمت دروازه‌بان این تیم روانه شده بود، موفق به باز کردن دروازه شد. مهدی طارمی با یورشی سریع به سمت به توپ سرگردان آن را از اوبلاک دروازه‌بان آتلتیکوی میزبان گذراند و در شرایطی که تازه جشن گل اروپایی‌اش را آغاز کرده بود داور رومانیایی بازی اویدیو هاتگان آن را مردود اعلام کرد.

در حالی که مهدی طارمی مثل همیشه با خونسردی تمام می‌رفت که شادی پس از گل خود را برگزار کند، اویدیو هاتگان داور بازی تصمیم به بررسی صحنه به کمک VAR گرفت. پس از بررسی صحنه در میان استرس شدید اعضای تیم پورتو، گل طارمی به دلیل برخورد توپ به دست این بازیکن پیش از ورود به دروازه مردود اعلام شد.
مهدی طارمی که انتظار چنین تصمیمی از سوی داور را نداشت با چهره‌ای بهت زده و با حرکت انگشت و تکان دادن سر به اعتراض مشغول شد؛ اعتراضی که البته تاثیری در تصمیم عجیب داور نداشت.

جالب اینکه داور رومانیایی در دقیقه ۵+۹۰ پورتو را با اخراج امبمبا مدافع این تیم ۱۰ نفره کرد و کاشته تماشایی سوارس می‌رفت به تک گل بازی بدل شود که این ضربه مماس با تیرک به اوت رفت و بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

صفحه اینسپشن اف‌سی در توییتر نوشت: نظر شما در مورد هند اعلام شدن گل طارمی چیست؟ کنجکاوم نظر شما را بدانم؟

جاش بونتینگ خبرنگار فوتبال انگلیس: گل مردود شده پورتو تصمیم سختگیرانه‌ای بود، هرچند براساس متن قانون بود. برای پورتو ناراحتم و برای مهدی طارمی که از پاس به عقب ضعیف رنان لودی بهره برده و توپ را از یان اوبلاک عبور داد، اما به نظر داور بعد از بازبینی صحنه با سخت گیری گل را مردود اعلام کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید