سریال خودخواسته؛ از زمان پخش و تعداد قسمت‌ها تا بازیگران

سریال خودخواسته؛ از زمان پخش و تعداد قسمت‌ها تا بازیگران

خودخواسته سریال تازه شبکه یک سیما، روایتی کمدی از گذر زمان در دهه ۲۰ تا دهه ۹۰ است. بذرافشان می‌گوید که در ابتدای این سریال، جوانی روایتی از ۷۰ سال پیش را بیان می‌کند. برخی منابع غیر رسمی نیز می‌گویند که قصه سریال در مورد چند جوان است که قصد دارند گنجی را از یک زندان به دست آورند. برنامه ریز خودخواسته گفته که در این سکانس علیرضا آرا و محمد نادری و محمد صدیق‌مهر حضور دارند.

کد خبر : ۹۸۵۵۹
بازدید : ۱۱۸۹۰
فرادید | سریال ۳۰ قسمتی خود خواسته به کارگردانی علیرضا بذر افشان و به تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی تازه‌ترین مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما است. طبق اعلام عوامل سریال، قرار است خودخواسته در روز‌های پایانی پاییز روی آنتن این شبکه برود.

به گزارش فرادید؛ تهیه کننده سریال در مورد زمان پخش خود خواسته گفته که تصمیم‌گیری بر این بود که بعد از ایام محرم و صفر پخش شود، اما به خاطر کندی روند تولید به دلیل افزایش ابتلا به کرونا احتمالا اواخر پاییز به پخش برسیم.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که حداکثر یک ماه به پایان تصویربرداری باقی مانده است. در حال حاضر نیز عوامل تصویربرداری‌شان را در خانه یکی از شخصیت ها ادامه می‌دهند.

طبق گفته کارگردان، پیش از این تصویربرداری به لوکیشن‌هایی رسید بود که به اداره نیرو‌های امنیتی برمی‌گشت.

علاوه بر این، بذرافشان می‌گوید امکان افزایش تعداد قسمت‌ها به ۳۱ قسمت هم وجود دارد. اما همچنان بنا بر ساخت ۳۰ قسمتی سریال است.

ثریا قاسمی، علیرضا آرا، حسین پاکدل، باربد بابایی، سهیلا گلستانی، محمد صدیق‌مهر، محمد نادری، عزت‌الله مهرآوران، رضا کریمی، اسماعیل محرابی، علیرضا استادی، ایمان صفا، پیام احمدی‌نیا، محیا دهقانی، پادینا کیانی، آتش تقی‌پور، بهزاد رحیم‌خانی، سعیده عرب، صبا گرگین‌پور ترکیب بازیگران این سریال را شکل می‌دهند.

بذرافشان پیش از این کارگردانی سریال‌های از سرنوشت، گسل، هفت سنگ، نابرده رنج و ... را برای تلویزیون به عهده داشته است. همچنین طالبی کاشانی نیز سریال‌های دنگ و فنگ روزگار، چای نت، جنگ ۷۷ و ... را برای تلویزیون تهیه کرده است.
سریال خودخواسته؛ از زمان پخش و تعداد قسمت‌ها تا بازیگران

داستان سریال خود خواسته

خودخواسته سریال تازه شبکه یک سیما، روایتی کمدی از گذر زمان در دهه ۲۰ تا دهه ۹۰ است. بذرافشان می‌گوید که در ابتدای این سریال، جوانی روایتی از ۷۰ سال پیش را بیان می‌کند.

اما طبق گفته سازندگان سریال خودخواسته، اتفاقات کاملا در زمان حال درحال وقوع هستند و تقریبا ۱۲ سکانس آن به سال ۱۳۲۰ بازمی‌گردد. این قسمت‌ها نیز به دلیل آشنایی مخاطب با قصه سریال است.

برخی منابع غیر رسمی نیز می‌گویند که قصه سریال در مورد چند جوان است که قصد دارند گنجی را از یک زندان به دست آورند. برنامه ریز خودخواسته گفته که در این سکانس علیرضا آرا و محمد نادری و محمد صدیق‌مهر حضور دارند.

بذرافشان کارگردان اثر درباره حال و هوای سریال گفته که محور کمدی ماجرایی خود خواسته خیلی شبیه به سریال نابرده رنج (از آثار پیشین وی) است؛ چرا که در بستر دیگری کاراکتر‌های اصلی داستان در جستجوی گنج‌اند و البته اینجا در موقعیت و بستر اجتماعی به روز روایت می‌شود و کاراکترها، امروزی‌اند و ماجرا هم کاملاً در این روز‌ها روایت می‌شود.

ترکیب بازیگران اصلی خودخواسته

سریال خودخواسته؛ از زمان پخش و تعداد قسمت‌ها تا بازیگران

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی در ۲۸ آذر ۱۳۱۹ در تهران متولد شد. نام اصلی او مولود ملاقاسم است. ثریا قاسمی کار خود را از سال ۱۳۴۰ با گویندگی در رادیو آغاز کرد و پس از آن وارد تئاتر شد. قاسمی در آن سال‌ها به کار دوبلوری نیز اشتغال یافت و در سریال بالاتر از خطر حضور پیدا کرد.

ثریا قاسمی در نمایش‌های آنتینگون و از پشت شیشه‌ها ساخته رکن‌الدین خسروی به روی صحنه رفت و توسط حمید سمندریان به نمایش آندورا دعوت شد. قاسمی نخستین فیلم سینمایی خود را با فیلم آرامش در حضور دیگران تجربه کرد. او با سریال پیوند ساخته نصرت کریمی به تلویزیون آمد.

ثریا قاسمی در دهه ۷۰ در چند برنامه تلویزیونی به عنوان مجری حضور پیدا کرد و اشعار شاعران کلاسیک ایرانی را دکلمه سرایی کرد. او که یکی از هنرمند‌ترین بازیگران ایرانی است به خوبی در فیلم‌های دختر شیرین فروش و شام آخر ظاهر شد.
سریال خودخواسته؛ از زمان پخش و تعداد قسمت‌ها تا بازیگران

علیرضا آرا

علیرضا محمدی با نام هنری علیرضا آرا بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۳۰ آذر سال ۱۳۵۴ در تهران است.

او غیر کارگردانی و بازیگری به عنوان طراح صحنه و دستیاری کارگردان نیز در سینما و تئاتر فعالیت داشته است. شبنم مقدمی، دیگر بازیگر سینما و تلویزیون همسر اوست.
سریال خودخواسته؛ از زمان پخش و تعداد قسمت‌ها تا بازیگران

حسین پاکدل

حسین پاکدل متولد ۱۳۳۸ در اصفهان است. او مدتی مدیریت تئاتر شهر را بر عهده داشت. حسین پاکدل برادر بزرگتر مهدی پاکدل است.

او در سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت. همچنین مدیر دوره‌های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بود.

از کار‌های حسین پاکدل‌ می‌توان نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های حضرت والا و رقص زمین را نام برد. او سال ۱۳۷۶ در فیلم یاس‌های وحشی به کارگردانی محسن محسنی نسب اولین بار بازیگری را جلوی دوربین تجربه کرد، بعد از آن هم در مسافر ری و تفنگ سرپر بازی کرد.
سریال خودخواسته؛ از زمان پخش و تعداد قسمت‌ها تا بازیگران

باربد بابایی

باربد بابایی بازیگر، مجری و خواننده کشورمان متولد ۲۰ شهریور سال ۱۳۵۷ است. او در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده و از سال ۱۳۷۷ رسما و زمانی که تنها ۲۰ سال داشت وارد دنیای هنر و تئاتر شد.

او بعد‌ها به پیشنهاد امیر غفارمنش وارد عرصه مجری گری شد.

باربد بابایی در سال ۱۳۹۴ با برنامه شب کوک به شهرت رسید.
سریال خودخواسته؛ از زمان پخش و تعداد قسمت‌ها تا بازیگران

سهیلا گلستانی

سهیلا گلستانی، صداپیشه و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال ۱۳۵۹ در شهر تهران متولد شد.
او فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر گرایش طراحی صحنه است.
گلستانی از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم سنگ، کاغذ، قیچی وارد عرصه سینما شد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید