قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۷

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۷

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۲۷ شهریور ماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۵۴ دلار و ۹۷ سنت رسید.

کد خبر : ۹۸۵۶۹
بازدید : ۲۸۹۸
فرادید | طلا با وجود افزایش ۰.۱۳ درصدی، اما همچنان در کانال ۱۷۰۰ دلار قرار دارد. امروز ۲۷ شهریور ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار به ۱۷۵۴ دلار و ۹۷ سنت رسید.

در حالی که به دنبال انتشار آمار‌های قوی از خرده فروشی در آمریکا و تقویت ارزش دلار قیمت طلا روز پنجشنبه به پایین‌ترین رقم در طی بیش از یک ماه گذشته رسیده بود، قیمت‌ها امروز اندکی ترمیم شد.

به گزارش فرادید؛ جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت OANDA در این باره گفت: اگرچه طلا تاکنون در سطح ۱۷۵۰ دلار حمایت یافته، اما این بهبود ضعیف به نظر می‌رسد و طلا با آزمون دیگری در سطح ۱۷۵۰ دلار روبروست، زیرا دلار قوی مانده است.
اگر سطح ۱۷۵۰ دلار شکسته شود، طلا ممکن است حمایت در سطح ۱۷۱۵ دلار را تست کند و احتمالا از حمایت بلندمدت در حدود ۱۶۷۵ دلار برخوردار خواهد بود.

تحلیل گر استون ایکس گفت همه مانند شاهین‌ها به فدرال رزرو چشم دوخته اند. پس سقوط ۴۰ دلار (برای جستجوی پوزیشن ورود) علیرغم این واقعیت که بحث نزولی هنوز ادامه دارد، بسیار وسوسه انگیز خواهد بود.

فیلیپ استریبل تحلیلگر ارشد بازار در موسسه بلو لاین گفت: «دیروز روز بدی برای بازار طلا بود... قیمت‌ها از ۱۸۰۰ دلار فاصله گرفته و این زمینه را برای کاهش بیشتر فراهم می‌سازد.» وی افزود: «آمار‌های بهتر از حد انتظار نشان می‌دهد که احساس مصرف کننده در حال بهبود است و این می‌تواند فدرال رزرو را نسبت به افزایش نرخ بهره قانع نماید.»

اوکانل گفت: "سرمایه گذاران قصد دارند کنفرانس مطبوعاتی پاول را برای پیش بینی اقتصادی مورد بررسی قرار دهند. قرار است نشست FOMC در ۲۱-۲۲ سپتامبر برگزار شود.

دلار روز جمعه نزدیک به بالاترین سطح خود در سه هفته اخیر ماند و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی گرانتر کرد. انتشار آماری که رشد غیرمنتظره خرده فروشی آمریکا در ماه میلادی گذشته را نشان داد و انتظارات برای تعدیل تدابیر محرک مالی بانک مرکزی آمریکا را تقویت کرد، روز پنج شنبه به جهش ارزش دلار و ریزش قیمت طلا منجر شد.

پیتر فرتیگ، تحلیلگر سیاست‌های کلان پولی در این باره گفت: «تعداد زیادی از سیاست گذاران فدرال رزرو موافق آغاز انقباضی شدن سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا در سال جاری میلادی هستند و بنابراین نمی‌توان چشم انداز چندان مثبتی را برای بازار طلا ترسیم کرد.»

بر اساس گزارش رویترز، نشست کمیته بازار آزاد فدرال بانک مرکزی آمریکا در روز‌های ۲۱ و ۲۲ سپتامبر برگزار می‌شود. شمار زیادی از مقامات بانکی آمریکا اظهار کرده اند که بانک مرکزی می‌تواند تعدیل برنامه خرید را امسال آغاز کند.
قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید