قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

امروز ۲۹ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ۱.۲۹ درصد کاهش نرخ به ۴۷,۱۷۶ دلار معادل ۱,۳۱۷,۱۶۲,۷۱۳ تومان رسید.

کد خبر : ۹۸۶۷۰
بازدید : ۳۵۳۵
فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۴۷ هزار دلار قرار دارد. قیمت بیت کوین امروز ۲۹ شهریور ماه با ثبت کاهش ۱.۲۹ درصد به ۴۷,۱۷۶ دلار معادل ۱,۳۱۷,۱۶۲,۷۱۳ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸۷.۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۷۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۲۷.۲۹ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۷.۳۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

پس از شروع پرنوسان هفته گذشته، که در آن بیت کوین ابتدا ۱۵۰۰ دلار افزایش یافت و سپس در عرض چند دقیقه ۳۰۰۰ دلار کاهش یافت، این ارز دیجیتال از افزایش قیمتی پایدار برخوردار شد. طی چند روز، قیمت این ارز از پایین‌ترین سطح خود یعنی ۴۳۳۰۰ دلار روز دوشنبه بازگشت و تا جمعه بیش از ۵۰۰۰ دلار به آن اضافه شد.

پس از یک اصلاح کوتاه، گاو‌ها دیروز بار دیگر وارد بازی شدند و این دارایی را به سمت سطوح بالاتر هدایت کردند. این بار، بیت کوین تراز ۴۸۰۰۰ دلار را با قاطعیت شکست و تا بالاترین سطح روزانه خود در حدود ۴۸۹۰۰ دلار (در Bitstamp) صعود کرد.

هرچند در حالی که بیت کوین آماده می‌شد تا خط قیمت ۴۹۰۰۰ دلار را به چالش بکشد، وضعیت تغییر کرد و ریجکت شدن بعدی آن را به پایین‌ترین سطح روزانه در حدود ۴۷۶۰۰ دلار رساند.

این اتفاق با حداقل حجم معاملات در روز‌های آخر هفته همراه شد. داده‌های Bitcoinity نشان می‌دهد که حجم معاملات در روز‌های پایانی چند هفته گذشته به میزان قابل توجهی کمتر از روز‌های عادی هفته بوده است.
اینفلوئنسرها، همچنان آینده بزرگی را برای ارز‌های رمزنگاری شده اصلی پیش بینی می‌کنند. رونالد-پیتر استوفرل، اقتصاددان اتریشی، شریک مدیریت شرکت سرمایه گذاری Expmentum AG، گفت که "در پنج تا ده سال دیگر، بیت کوین به جایی می‌رسد که در حال حاضر نمی‌توانیم تصور کنیم. "

این مدیر ارشد اشاره کرد که مرحله بعدی رشد بیت کوین هنوز آغاز نشده است. به گفته وی، افزایش قیمت بیت کوین زمانی اتفاق می‌افتد که این دارایی "وسیله‌ای برای محافظت از تورم در طول آزمایش‌های پولی بزرگ" شود.

کتی وود، مدیرعامل Ark Invest پیش بینی می‌کند که بیت کوین ظرف پنج سال به ۵۰۰، ۰۰۰ دلار افزایش یابد. در گفتگو با CNBC، وود توضیح داد که اعتبار پیش بینی او بستگی به این دارد که آیا شرکت‌ها همچنان به تنوع بخشیدن به پرتفوی ارز‌های دیجیتال خود با بیت کوین خود ادامه می‌دهند و آیا سرمایه گذاران نهادی تصمیم می‌گیرند ۵ درصد از دارایی‌های خود را در آن قرار دهند یا خیر.

مایک مک‌گلون (Mike McGlone) استراتژیست ارشد بلومبرگ، با اشاره به گسترش پذیرش بیت کوین، کاهش حجم درگردش و چند مورد دیگر، گفته است بیت کوین می‌تواند طی ۳ ماه آینده قیمت خود را ۲ برابر کند.

از طرف دیگر برخی کارشناسان عقیده دارند ریزش بیت‌کوین از محدوده حمایتی ۴۲ هزار دلار می‌تواند ریزش این ارز تا محدوده ۲۵ هزار دلار را به همراه داشته باشد، اما تقاضا در قیمت‌های پایین به شدت زیاد است و احتمال ریزش از ۴۲ هزار دلار فعلا کم است. همچنین شکستن محدوده مقاومت ۵۲ هزار دلار می‌تواند احتمال رشد تا محدوده ۶۰ هزار دلار را محتمل سازد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید