معرفی و زمان پخش سریال سرجوخه

معرفی و زمان پخش سریال سرجوخه

فیلمبرداری مجموعه سرجوخه از آذرماه سال ۹۹ آغاز شده و قرار است به زودی روانه آنتن شبکه سه شود. حمیدرضا محمدی، سامان صفاری و آرش آصفی و قربان نجفی از بازیگران اصلی سریال هستند.

کد خبر : ۹۸۷۱۲
بازدید : ۱۰۱۶۹
فرادید | سریال «سرجوخه»، چهارمین تجربه مشترک ابوالفضل صفری و احمد معظمی به عنوان تهیه کننده و کارگردان است. این مجموعه تلویزیونی قرار است پس از انتشار قسمت پایانی سریال «هم سایه» روانه آنتن شبکه سه شود.

به گزارش فرادید؛ براساس اعلام روابط عمومی سریال، سرجوخه یک درام جاسوسی_اجتماعی است و یک سالی است که تصویربرداری آن آغاز شده و این روز‌ها هم دو گروه به صورت همزمان در داخل و خارج کشور فیلمبرداری سریال را ادامه می‌دهند.

حمیدرضا محمدی، سامان صفاری و آرش آصفی و قربان نجفی از بازیگران اصلی مجموعه سرجوخه هستند.

حسین امیرجهانی فیلمنامه سریال را نوشته و آرش زینال خیری هم مدیر تولید است.

سرجوخه طی دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند، می‌پردازد.

غلامرضا و کیان در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

تیزر سریال سرجوخه

مشخصات سریال سرجوخه

فیلمبرداری مجموعه سرجوخه از آذرماه سال ۹۹ آغاز شده و به گفته مدیرتولید سریال، تاکنون ۷۰ درصد کار انجام شده است.

او گفته که گروه روزانه ۱۴ ساعت سر صحنه فیلمبرداری هستند تا بتوانند بخش‌های باقی‌مانده کار را ضبط و تقریبا تا ۲ ماه دیگر فیلمبرداری سریال را تمام کنند.

کشور‌هایی که فیلمبرداری در آن جا انجام شده دوبی بوده و به زودی قرار است به کشور‌های ترکیه، گرجستان و احتمالا دوباره دوبی برای ضبط بخش‌هایی از سریال سفر کنند.

تهیه کننده سریال هم درباره واقعی بودن داستان سریال گفته است که نیمی از این قصه واقعی است و نیمی از آن حقیقت دارد.

به گفته او بحث‌های اجتماعی زیرمجموعه حقیقت است و بخش‌های امنیتی هم در واقع جزو واقعیت‌ها هستند؛ مسائلی که پرونده محورند و کارشناسان امنیتی رویش کار می‌کنند و برگرفته از مسائل امنیتی است، نه درام. آن بخشی هم که حقیقت است، مربوط به حقیقت زندگی ماست که وارد مسائل امنیتی می‌شود.

با توجه به اینکه سرجوخه به معنای فرمانده یک جوخه در نیروی نظامی است که شامل شش تن است، احتمالا موضوع سریال جدید احمد معظمی نیز دارای فضایی امنیتی خواهد بود و همچون مجموعه قبلی کارگردانش «خانه امن»، ممکن است ذیل یک تم سیاسی کار خود را عرضه کند.

افسانه کمالی، نیلوفر شهیدی، علی اوسیوند، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، عبدالرضا نصاری، هژیرسام احمدی، پیام احمدی‌نیا، مریم وحید زاده، پارسیا شکوری و استیو لانا بازیگر اوکراینی و چند بازیگر خارجی دیگر در این سریال تقریبا ۳۰ قسمتی به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این سریال هم عبارتند از؛ سرپرست نویسندگان: سید حسین امیر جهانی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مهرداد دادگری، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، تدوین: پریسا ناهیدپور، مدیر تولید:آرش زینال خیری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی، دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی لو، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان.

بیوگرافی بازیگران اصلی همراه با نقش

سرجوخه به آنتن شبکه سه نزدیک شد؛ معرفی سریال و زمان پخش
حمیدرضا محمدی (غلامرضا)

حمیدرضا محمدی زاده ۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته کارگردانی و تدوین است و دوره‌های آموزش بازیگری را در موسسه کارنامه سپری کرده است.

محمدی زاده فعالیت در عرصه بازیگری را با بازیگری در تئاتر شروع کرده و در این زمینه بسیار فعال است.

او برگزیده بهترین بازیگری جشنواره سی و نهم تئاتر فجر بوده و سال ۱۳۹۷، در نقش مهدی در سریال مینو به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری به ایفای نقش پرداخته بود.

این بازیگر سابقه گویندگی در رادیو ایران و دوبله و خواندن نریتور در چندین جشنواره را در کارنامه‌ی خود دارد.

ابر‌های ارغوانی کاری از سیامک شایقی، لجن خوار کاری از محمد اسدنیا، پیکر عروس کاری از احمد معزمی، کوچه بی نام کاری از هاتف علیمردانی و آبادان یازده ۶۰ کاری از مهرداد خوشبخت از جمله کار‌های او در سینما است.

سرجوخه به آنتن شبکه سه نزدیک شد؛ معرفی سریال و زمان پخش
سامان صفاری (کیان)

سامان صفاری متولد ۳۰ شهریورماه سال ۱۳۶۶ است او فارغ التحصیل رشته جهانگردی در مقطع کارشناسی است.

صفاری با شرکت در کلاس‌های بازیگری وارد دنیای بازیگری شد. سال ۸۹ هم برای اولین بار در فیلم کوتاه قیلوله مقابل دوربین رفت و به اولین تجربه بازیگری اش تبدیل شد.

همچنین بازی در سریال سقوط آزاد در سال ۹۰ اولین تجربه جدی بازیگری سامان صفاری در تلویزیون بود.

سرجوخه به آنتن شبکه سه نزدیک شد؛ معرفی سریال و زمان پخش
آرش آصفی

آرش آصفی متولد سال ۱۳۵۷ در ساوه است. او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۳ با فیلم مواجهه آغاز کرد.

او بازی در سریال‌های مدینه و روز‌های به یادماندنی را در کارنامه دارد.

بازیگری در سریال مدینه، فیلم رستاخیز و سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده، از مهم‌ترین آثار آصفی هستند.

آصفی سال ۱۳۸۰ برای‌ی اولین در تلویزیون حضور یافت و در سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده به کارگردانی عباس رافعی بازی کرد.

سرجوخه به آنتن شبکه سه نزدیک شد؛ معرفی سریال و زمان پخش
قربان نجفی

قربان نجفی سال ۱۳۴۷ در عشایر قشقایی فیروزآباد فارس متولد شده است.

او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است و سال ۱۳۷۳ همکاری خود را با رادیو آغاز کرد.

قربان نجفی گفته که بازیگری را از تئاتر، در همان چادر‌های سفید عشایری آغاز کرده و بعد هم وارد دانشکده سینما، تئاتر شده، اما قبل از کار تصویر با دنیای پررمز و راز رادیو آشنا شده و از سال ۱۳۷۳ کارش را در رادیو شروع کرده است.

نجفی در سال ۱۳۷۵ با فیلم «سایه به سایه» به کارگردانی «علی ژکان» نخستن بازی در سینما را تجربه کرد.

او در عرصه خوانندگی هم فعالیت دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید