قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

امروز ۳۰ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ۱۰.۹۴ درصد کاهش نرخ به ۴۱,۸۷۱ دلار معادل ۱,۱۸۶,۶۲۵,۷۴۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۸۷۲۶
بازدید : ۳۹۸۸
فرادید | بیت کوین زمین خورد. قیمت بیت کوین امروز ۳۰ شهریور ماه با کاهش باورنکردنی ۱۰.۹۴ درصدی به ۴۱,۸۷۱ دلار معادل ۱,۱۸۶,۶۲۵,۷۴۹ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۵.۷۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ روز‌های آخر هفته نوسانات قیمت تا حد زیادی کاهش یافت و با وجود کاهش حجم معاملات، بیت کوین در سطح ۴۸۰۰۰ دلار و بالاتر از آن باقی ماند. روز شنبه، این ارز حتی ۴۹۰۰۰ دلار را به چالش کشید، اما این تلاش نتیجه‌ای نداشت.

با این حال، وضعیت از آن زمان به بعد در جهت منفی تغییر کرده است. بیت کوین از اواخر روز یکشنبه شروع به سقوط کرد و ابتدا تا حدود ۴۷۰۰۰ دلار کاهش یافت و مدتی در همین سطح ایستاد. ولی خرس‌ها دست از تلاش برنداشتند و همچنان این ارز دیجیتال را به سمت پایین سوق دادند.
در نتیجه، بیت کوین به زیر ۴۶۰۰۰ دلار و سپس زیر ۴۵۰۰۰ دلار کاهش یافت. در نتیجه این حرکت، پایین‌ترین سطح قیمت روزانه در حدود ۴۱۴۰۰ دلار تشکیل شد.

از دست رفتن بیش از ۶۰۰۰ دلار از ارزش بیت کوین در کمتر از ۲۴ ساعت، زیان‌های قابل توجهی برای معامله گران اهرمی در پی داشت. داده‌های Bybt نشان می‌دهد که حجم پوزیشن‌های لیکوئید شده در این بازه زمانی از مرز ۸۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است.

بسته شدن روزانه زیر ۴۴ هزار دلار می‌تواند منجر به ضرر‌های قابل توجهی شود. برخی تحلیلگران فنی پیش بینی می‌کنند که روند نزولی بیت کوین را به ۱۶۰۰۰ دلار برساند.

از طرف دیگر برخی معتقدند حیاتی‌ترین محدوده حمایتی بیت‌کوین محدود ۴۰ هزار دلار است و کارشناسان می‌گویند اگر کندل روزانه زیر محدوده ۴۰ هزار دلار بسته شود احتمال ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۲۹ هزار دلار وجود دارد. این روز‌ها خبر‌های خوبی به بازار رمزارز‌ها رسیده بود و ریزش ناگهانی بیت‌کوین از این محدوده برای بسیاری از فعالان بازار عجیب است.

در نتیجه و با توجه به نظر کارشناسان این حوزه باید گفت از امروز تا پایان سال ۲۰۲۱ دقیقا ۱۰۰ روز فاصله داریم و به نظر اگر بیت‌کوین بتواند تا پایان هفته آینده محدوده ۴۰ هزار دلار را حفظ کند احتمال رشد تا محدوده ۸۰ و حتی ۱۰۰ هزار دلار وجود دارد، اما اگر کندل روزانه بیت‌کوین تا پایان هفته آینده زیر ۴۰ هزار دلار بسته شود هدف ۱۰۰ هزار دلاری برای بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ محتمل نیست.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید