هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، از امروز ۳۰ شهریور ماه در برخی نقاط شمالی کشور رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۸۷۵۰
بازدید : ۴۴۵۵
فرادید | با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، از امروز ۳۰ شهریور ماه و طی پنج روز آینده در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است.

البته در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و فردا بارش پراکنده در گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه وقوع رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی انتظار می‌رود.

طی پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

همچنین تا فردا در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز و فردا خلیج فارس و بخش‌های شرقی دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوایی ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید