هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۳۱ شهرویر ماه در برخی نقاط کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۸۷۹۶
بازدید : ۵۴۶۵
فرادید | با توجه به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران، از امروز ۳۱ شهریور ماه و طی دو روز آینده در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، نیمه جنوبی و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از جمعه تا دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش دما، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد و دریای خزر طی این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، همچنین وزش باد شدید در شمال غرب کشور طی فردا و جمعه پیش بینی می‌شود و امروز خلیج فارس مواج است.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید