اتفاق عجیب برای مربی و بازیکن استقلال

اتفاق عجیب برای مربی و بازیکن استقلال

مدیران استقلال هیچ اقدامی برای دو کرونایی تیم خود انجام نداده‌اند ومشخص نیست چگونه در شرایطی که تمرینات آبی‌ها در تهران برگزار می‌شود آن‌ها راضی می‌شوند دو عضو تیم شان در خارج از کشور به مشکل بخورند.

کد خبر : ۹۸۸۳۶
بازدید : ۶۹۵۴

مربی و بازیکن استقلال با شرایط عجیبی به تهران برمی‌گردند.

چندروز قبل از دیدار استقلال و الهلال عربستان بود که مشخص شد بهزاد نوشادی مربی بدنساز و علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند ودر قرنطینه بسر می‌برند.

بعد از بازگشت اعضای تیم استقلال به تهران، نوشادی و رضایی که در قرنطینه بودند مجبور شدند در امارات بمانند تا تست کرونای آن‌ها منفی شود و بعد مجوز بازگشت به ایران را به دست آورند.

این شرایط سخت برای دو کرونایی استقلال، اما مصادف با اتفاقات مدیریتی باشگاه شد و حالا کار به جایی رسیده که با وجود منفی شدن تست رضایی و نوشادی، اما آن‌ها هنوز به ایران برنگشته‌اند!

در این خصوص مسئولان باشگاه هیچ اقدامی برای خرید بلیت برگشت به تهران برای دو کرونایی استقلال نکردند و از طرفی وقتی مربی بدنساز استقلال با فرهاد مجیدی تماس گرفته، سرمربی آبی‌ها اعلام کرده از هزینه خودش برای آن‌ها بلیت برگشت به تهران را می‌خرد.

بر این اساس قرار است نوشادی و رضایی امشب با بلیتی که فرهاد مجیدی برای آن‌ها تهیه می‌کند به تهران برگردند.

این در حالی است که مدیران استقلال هیچ اقدامی برای دو کرونایی تیم خود انجام نداده‌اند ومشخص نیست چگونه در شرایطی که تمرینات آبی‌ها در تهران برگزار می‌شود آن‌ها راضی می‌شوند دو عضو تیم شان در خارج از کشور به مشکل بخورند.
منبع: ورزش سه
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید