پایان شرارت‌های «جابر خلاف» در جویبار

کد خبر : ۹۸۹۰
بازدید : ۲۸۵۳۷
شرور جوان در حالی که با آزادی از زندان اقدام به سرقت سیم‌های برق در شهرهای مختلف می‌کرد، ‌بازداشت شد.

به گزارش ایران، اقدام‌های پلیس جویبار برای به دست آوردن ردی از این شرور با اعلام شکایتی از سوی اداره برق در دستور کار قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات پلیسی و بررسی‌های دقیق درباره شگرد و نحوه سرقت‌ها و همچنین تصاویر به دست آمده از دزد در خیابان‌های اطراف محل وقوع حادثه پلیس به مرد جوانی مشکوک شده و اقدام‌ها برای ردیابی و شناسایی او در دستور کار قرار دارد.

در همین ارتباط بود که با بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد وی از افراد شرور و سابقه دار است که به اتهام سرقت و شرارت در گذشته بازداشت شده است.

در ادامه بررسی‌های مأموران اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد این شرور فروردین ماه سال 93 در جریان یک نزاع دسته جمعی حضور داشته که در این ماجرا پسر جوانی با اصابت ضربات کارد مهاجمان به قتل رسیده بود.

با بررسی جرایم این شرور جوان مشخص شد که وی بعد از آن حادثه مرگبار به اتهام مشارکت در قتل بازداشت شده و مدتی را در زندان بوده است.

در همین راستا پلیس گزارش دیگری دریافت کرد که بر اساس آن این مجرم در اقدامی شرارت‌آمیز برای انتقامجویی از یک وکیل دادگستری او را با تفنگ هدف قرار داده و به سویش تیراندازی کرده است.

در بررسی این حادثه مشخص شد که این شلیک‌ها برای تهدید وکیل دادگستری بوده است چرا که وی چند وقت پیش در جریان رسیدگی به پرونده‌ای وکالت طرف مقابل مرد شرور را برعهده گرفته و در آن پرونده جوان شرور از سوی قاضی دادگاه محکوم شده بود.

با به دست آمدن همه این اطلاعات بود که پلیس جویبار در سطح گسترده‌ای عملیات خود را برای بازداشت وی آغاز کرده و سرانجام مخفیگاه او را در یکی از محلات جویبار ردیابی کرد.

سرهنگ سید رحمان رضا‌زاده فرمانده پلیس جویبار در این باره گفت: در پی وقوع چند سرقت سیم برق و همزمان با آزادی دزد حرفه‌ای از زندان در سطح شهر و با انجام اقدام‌های اطلاعاتی سرنخی از رد پای این شرور معروف به جابر خلاف در صحنه‌های سرقت به دست آمد و مأموران پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی جابر خلاف را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جابر خلاف درحالی که سعی داشت تا خود را بی‌گناه نشان دهد چاره‌ای جز اعتراف ندید و پس از بازجویی‌های فنی و پلیسی 5 سرقت از تجهیزات شبکه برق را به گردن گرفت.

سرهنگ رضازاده گفت: تجسس‌ها نشان داد این دزد که سابقه شرارت‌های زیادی در سطح جویبار و شهرستان‌های مجاور داشته این بار نیز با فرار از زندان به همراه همدستانش در زمینه سرقت از شبکه‌های انتقال برق فعالیت می‌کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید