آجرلو-مجیدی؛ زوج رویایی استقلال؟!

آجرلو-مجیدی؛ زوج رویایی استقلال؟!

با تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال، حالا خیلی‌ها امیدوار به بازگشت آبی‌ها به روز‌های اوج هستند.

کد خبر : ۹۸۹۵۵
بازدید : ۵۳۵۷

مدیرعامل سابق باشگاه‌های پاس، تراکتور و استیل‌آذین بعد از ورود به استقلال، با انتشار بیانیه‌ای از فرهاد مجیدی حمایت کرد.

ورود مصطفی آجورلو به صحنه مدیریت باشگاه استقلال بارقه‌هایی از امید را نزد هواداران این تیم زنده کرده است. باشگاه استقلال طی ماه‌های گذشته شرایط پرتلاطم و پرتنشی را تجربه کرد و بحران‌های مدیریتی و فنی موجود درون خانواده استقلال موجبات ناراحتی هواداران را فراهم آورد.

استقلال در ماه‌های گذشته با بیشترین حجم از اعتراض‌های مردمی مواجه بود و هوادارانی که دیگر طاقت‌شان از ناکامی‌های متوالی و مشکلات ریز و درشت لبریز شده، به دنبال راهی برای خروج تیم از بحران می‌گشتند. حالا، اما مردی سکان مدیریت استقلال را برعهده گرفته که سوابق نسبتا خوبی در فوتبال دارد و این مسأله‌ای است که هواداران را امیدوار می‌کند.

آجرلو، اما با انبوهی از مشکلات، بدهی‌ها و دغدغه‌ها مواجه است که با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت باید یکی‌یکی از پس چالش‌های باشگاه بربیاید.
او امروز در نامه‌ای بلندبالا خطاب به هواداران استقلال سعی کرد امید را نزد آن‌ها زنده کند و البته که نشان داد به مشکلات موجود در استقلال واقف است. انگیزه، اما مهم‌ترین چیزی است که آجرلو برای اصلاح ساختار و ایجاد شرایط مطلوب در استقلال همراه خود دارد.

بعد از علنی شدن اختلافات میان مدیریت قبلی استقلال با فرهاد مجیدی شایعاتی پیرامون جدایی این مربی جوان از جمع آبی‌ها هم به گوش رسید. حالا، اما با حضور هیأت مدیره و مدیرعامل جدید استقلال فرهاد مجیدی بار دیگر مورد حمایت باشگاه قرار گرفته است.

اما طی هفته گذشته و بعد از علنی شدن اختلافات میان مدیریت قبلی استقلال با فرهاد مجیدی شایعاتی پیرامون جدایی این مربی جوان از جمع آبی‌ها هم به گوش رسید. حالا، اما با حضور هیأت مدیره و مدیرعامل جدید استقلال فرهاد مجیدی بار دیگر مورد حمایت باشگاه قرار گرفته است.
اگرچه شایعات درباره برکناری مجیدی توسط مدیران جدید باشگاه هم مطرح بود، اما بنای هیأت مدیره روی حمایت از سرمربی آبی‌پوشان است و مصطفی آجرلو نیز در نامه‌ای که روز شنبه به هواداران نوشته در این خصوص اظهارنظر کرده است.

در بخشی که آجرلو درباره فرهاد مجیدی نوشته آمده است: «لازم به تأکید است که فرهاد مجیدی فرزند استقلال و سرمایه این باشگاه است.
این سرمایه برای باشگاه، یک فرصت خواهد بود. بدین وسیله از او می‌خواهم که با قدرت و انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد و مجموعه مدیریتی را کنار خود بداند. ما تلاش خواهیم کرد که تیم را هر چه سریع‌تر تقویت کنیم تا با قدرت بیشتر در فصل پیش‌رو حاضر شویم.»

با این روند به نظر می‌رسد هواداران فعلا به آینده تیم‌شان خوشبین هستند. البته که مدیرعامل جدید باشگاه چالش‌های جدی و زیادی را پیش‌روی خود می‌بیند، اما اگر حمایت آجرلو از مجیدی واقعی باشد، فقط می‌ماند مسائل فنی که باید دیگر فرهاد چقدر در هدایت تیمش موفق خواهد بود.

هواداران استقلال که بیش از هشت سال است طعم قهرمانی در لیگ ایران را نچشیده‌اند، امیدوارند زوج آجرلو-مجیدی برایشان اتفاقات خوبی را به همراه داشته باشد و تغییرات اخیر استقلال را به روز‌های خوب خود بازگرداند. فعلا برای قضاوت درباره استقلال مدل جدید زود است و باید منتظر ماند و دید با شروع فصل چه اتفاقاتی برای این تیم در راه است.
۰
نظرات بینندگان
  • علی ارسالی در

    انشاالله بعد از بلاهایی که در این ۷و۸ سال مهندسی شده برای بی ثباتی استقلال انجام دادند تا تیمشان قهرمان بشه مدیریت جدید ثبات و آرامش را به استقلال بر می‌گردانند تا در زمین فوتبال قهرمان مشخص بش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید