قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۸

قیمت بیت کوین امروز ۸ مهرماه با ۳.۴۴ درصد افزایش نرخ به ۴۲,۸۶۲ دلار معادل ۱,۲۲۲,۵۵۵,۱۲۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۹۰۹۸
بازدید : ۵۵۸۷

فرادید | بیت کوین وارد مدار صعودی شد. امروز ۸ مهرماه، قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۳.۴۴ درصد به ۴۲,۸۶۲ دلار معادل ۱,۲۲۲,۵۵۵,۱۲۸ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۰۶.۸۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۵۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۱.۶۶ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۳.۹۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

از زمان افزایش بی ثباتی و نوسانات بازار در روز جمعه، یعنی هنگامی که بیت کوین پس از آخرین ممنوعیت‌های اعمال شده توسط دولت چین تقریباً ۴۰۰۰ دلار ارزش خود را تنها ظرف چند دقیقه از دست داد، این دارایی هیچ رشد قابل توجهی را تجربه نکرده است.

برعکس، با وجود چند تلاش کوتاه برای بهبودی وضعیت که روز شنبه شاهد بودیم، خرس‌ها همچنان بیت کوین را به سمت پایین سوق دادند. روز یکشنبه، قیمت به سمت تراز ۴۰۰۰۰ دلار سقوط کرد، اما گاو‌ها موفق شدند آن را از سقوط بیشتر به سطوح پایین‌تر نجات دهند.

پس از صعود تا تراز ۴۲۰۰۰ دلار، دیروز شاهد کاهش قیمت دیگری بودیم که بیت کوین را دوباره به مرز ۴۰۷۰۰ دلار نزدیک کرد. در حال حاضر، این ارز دیجیتال تقریباً ۲۰۰۰ دلار بهبود یافته و بالای مرز ۴۲۰۰۰ دلار در حال ترید شدن است.

بیت کوین در حال حاضر زیر ۴۲، ۵۰۰ دلار معامله می‌شود. از نقطه نظر صعودی، مقاومت فوری نزدیک به ۴۲۰۰۰ دلار است. اولین مقاومت عمده نزدیک به سطح ۴۲، ۱۰۰ دلار است. همچنین یک خط روند نزولی عمده با مقاومت نزدیک به ۴۲، ۱۰۰ شکل گرفته است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۴۲، ۶۰۰ دلار است.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۴۲، ۱۰۰ دلاری را بشکند، ممکن است روند نزولی خود را ادامه دهد. حمایت فوری در روند نزولی نزدیک به سطح ۴۱، ۲۰۰ دلار است. حمایت اصلی نزدیک منطقه ۴۰، ۷۵۰ دلار است. نزدیک شدن به سطح پشتیبانی ۴۰، ۷۵۰ دلار ممکن است قیمت را به منطقه ۴۰، ۰۰۰ دلار برساند. هرگونه ضرر بیشتر می‌تواند باعث کاهش بیشتر به ۳۸۰۰۰ دلار شود.

نانسی وندن هوتن، اقتصاددان ارشد آکسفورد، می‌گوید: «بازار رمز ارز‌ها به اندازه کافی از محدودهایت عبور کرده است، اما من فکر می‌کنم که اضطراب و بی ثباتی به سرعت وارد بازار ارز‌های دیجیتالی خواهد شد.»

اقتصاددانان هشدار می‌دهند که اگر دولت آمریکا در پرداخت بدهی‌ها و انجام سایر تعهدات قانونی خود مانند تأمین بودجه تأمین اجتماعی و حقوق سربازان عمل نکند، بازار‌ها ممکن است دوباره دچار یک تکان شدید شوند و به نظر نمی‌رسد راه حل سریع برای آن‌ها وجود داشته باشد.

همچنین ایلان ماسک با اشاره به اینکه نمی‌توان ارز‌های دیجیتال را از بین برد، اظهار داشت که مقامات می‌توانند با وضع قوانین سخت‌گیرانه، تنها پیشرفت آن‌ها را کندتر کنند؛ و از دولت خواست کاری نکنند. از دید این افراد دولت‌ها دشمن شماره یک بیت کوین هستند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید