۳ قتل در آخر هفته تهران

۳ قتل در آخر هفته تهران

شب حادثه چاقویی از خانه برداشتم و به سراغش رفتم. می‌خواستم طلبم را بگیرم، اما درگیری بین ما بالا گرفت و من چاقو را به سمتش پرت کردم که به او اصابت کرد و جان باخت.

کد خبر : ۹۹۱۶۳
بازدید : ۴۶۵۷

قتل شاگرد نانوایی به خاطر یک میلیون تومان، دوئل خونین دو پسر در پایتخت و کشف جسد مرد افغانستانی سه حادثه جنایی در آخر هفته تهران بود.

بدهی یک میلیون تومانی

ساعت یک بامداد پنجشنبه ۸ مهر، مأموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در تماس با بازپرس محمد تقی شعبانی از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند.

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول با پسر جوانی در محدوده پل سوم خیابان ابوذر درگیر شده است. قاتل ۲۴ ساله که سه ضربه چاقو به پسر جوان زده بود، قصد فرار داشت، اما مردم مانع فرار شده و او بازداشت شد.

متهم در بازجویی‌ها گفت: من و مقتول، کارگر نانوایی هستیم. مدتی قبل او از من یک میلیون تومان قرض خواست که به‌خاطر رفاقت قبول کردم، اما قرار شد که خیلی زود پول را برگرداند، چون خودم هم نیاز داشتم با این حال هر بار به بهانه‌ای از دادن پول طفره می‌رفت تا اینکه شب حادثه چاقویی از خانه برداشتم و به سراغش رفتم. می‌خواستم طلبم را بگیرم، اما درگیری بین ما بالا گرفت و من چاقو را به سمتش پرت کردم که به او اصابت کرد و جان باخت.

به‌دنبال اعتراف شاگرد نانوایی، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، او در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

جنایت عاشقانه

دومین جنایت، نیمه شب پنجشنبه به بازپرس محمد تقی شعبانی از سوی مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن مخابره شد. درگیری بین دو پسر ۲۳ و ۲۰ ساله منجر به قتل شده بود.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که قاتل به همراه دختری جوان بوده، اما مقتول وقتی آن‌ها را با هم دیده است عصبانی شده و با هم درگیر شده‌اند بعد درگیری بین آن‌ها بالا گرفته و در نهایت منجر به قتل پسر ۲۳ ساله شده. تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

جسدی در میان شمشاد‌ها

کارگران شهرداری ساعت ۶ صبح پنجشنبه ۸ مهر، در فضای سبز نزدیک به ورزشگاه شهید کاظمی در اتوبان آزادگان مسیر غرب، جسد مردی را کشف کردند.

با کشف جسد بلافاصله موضوع از سوی مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با حضور اکیپ بررسی صحنه جرم آن‌ها با جسد مرد ۴۵ ساله در حالی مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که قربانی تبعه افغانستان است و شب قبل در همان محل و در جریان درگیری به قتل رسیده است.

تحقیقات به دستور بازپرس محمد تقی شعبانی برای مشخص شدن هویت جسد، شناسایی عامل یا عاملان این جنایت ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید