ثبت‌نام یارانه ۲۵۰ میلیونی تا ساعاتی دیگر!

ثبت‌نام یارانه ۲۵۰ میلیونی تا ساعاتی دیگر!

گروه بهمن موتور برای فروش فوری این خودرو، دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای ۱۸ سال را به شرایط خرید عمومی خود اضافه کرده است.

کد خبر : ۹۹۲۱۸
بازدید : ۳۳۱۰۱

پس از سایپا و ایران‌خودرو، این بار نوبت به گروه خودروسازی بهمن رسیده که خودرویی را زیر قیمت بازار و بدون قرعه‌کشی بفروشد.

خودروسازان دولتی با وجود زیان بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی بابت ارزان‌فروشی، اما همچنان طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده را اجرا می‌کنند که در آن تعداد محدودی خودرو با قرعه‌کشی به برندگان واگذار می‌شود. حالا این بار نوبت به یک گروه خودروسازی دیگر رسیده که البته مدعی است به بخش خصوصی تعلق دارد.

فروش ویژه فیدلیتی ویژه مهرماه از امروز، یکشنبه ۱۱ مهرماه آغاز می‌شود. ثبت‌نام برای خرید فیدلیتی بدون قرعه‌کشی است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

در طرح فروش فوری گروه بهمن، قیمت کارخانه فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان است که متقاضیان باید به صورت نقدی و در هنگام ثبت‌نام واریز کنند.

اما قیمت بازار آزاد فیدلیتی در مهرماه ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد است. این اساس می‌توان گفت قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.

برنده کسانی هستند که بتوانند در این طرح زودتر ثبت نام کنند.

گروه بهمن در طرح ویژه فروش مهرماه خود چند شرط برای فروش این شاسی‌بلند مطرح کرده است.

۱- فیدلیتی تنها به صورت ۵ نفره عرضه می‌شود.

۲- فروش فیدلیتی به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه است.

۳- فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس درخواست مشتری عرضه می‌شود.

۴- گروه بهمن موتور برای فروش فوری این خودرو، دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای ۱۸ سال را به شرایط خرید عمومی خود اضافه کرده است.

هفته گذشته نیز طرح فروش هایما s۷ توسط ایران خودرو انجام شده که در کمتر از یک دقیقه امکان ثبت‌نام از بین رفت و ظرفیت تکمیل شد.

منبع:تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
  • مهدی ارسالی در

    یارانه دیگه چیه چرا منت سر مردم میزارن

  • ناشناس ارسالی در

    بازار گرمی الکی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید