قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۳

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۳

قیمت بیت کوین امروز ۱۳ مهرماه با ۳.۷۶ درصد افزایش نرخ به ۴۹,۲۷۳ دلار معادل ۱,۳۹۶,۸۳۳,۰۹۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۹۲۸۱
بازدید : ۶۸۴۰

فرادید | بیت کوین با رشد قابل توجهی وارد کانال ۴۹ هزاردلار شد. امروز ۱۳ مهرماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۳.۷۶ درصد به ۴۹,۲۷۳ دلار معادل ۱,۳۹۶,۸۳۳,۰۹۰ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۴.۲۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

از اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر ماه)، زمانی که بیت کوین تا زیر ۴۱,۰۰۰ دلار کاهش یافت، قیمت این دارایی به تدریج در حال افزایش بوده است. پس از چند بار جهش که طی چند ساعت در قیمت این ارز شاهد بودیم، تراز ۴۳,۰۰۰ دلار پس گرفته شد و سپس در عرض چند روز قیمت به مرز ۴۷,۰۰۰ دلار رسید.

این اتفاق منجر به لمس تراز ۴۸,۰۰۰ دلار در روز شنبه شد و برای مدتی در همین ناحیه ثابت ماند. بیت کوین روز یکشنبه به طور مختصر به ۴۷,۰۰۰ دلار بازگشت، اما گاو‌ها کنترل اوضاع را دوباره به دست گرفته و این دارایی را به سمت بالا هدایت کردند.

به گزارش فرادید؛ این بار، بیت کوین حتی برای اولین بار از اوایل سپتامبر از مرز ۴۹,۰۰۰ دلار گذشت. بیت کوین در حال حاضر بالای ۴۸,۰۰۰ دلار معامله می‌شود. یک قله در نزدیکی ۴۹، ۷۵۰ دلار تشکیل شده است و در حال حاضر در حال تثبیت سود است. حمایت فوری در روند نزولی نزدیک به سطح ۴۹۰۰۰ دلار است.

در اختلال اپیلیکیشن‌های فیس بوک، اینستاگرام و واتس آپ، بسیاری از کاربران ارز‌های دیجیتالی در توییتر خواستار نیاز به یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز ساخته شده بر اساس بلاک چین شدند. همین اتفاق موجب افزایش بیت کوین در روز گذشته شد.

شبکه‌های اجتماعی اصلی و بستر‌های ارتباطی فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ روز دوشنبه آفلاین شدند و با افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارز‌های رمزنگاری شده همراه شد.

از دید خریداران، مقاومت فوری نزدیک به سطح ۴۹,۶۰۰ دلار است. اولین مقاومت عمده در نزدیکی سطح ۴۹,۷۵۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند به ۵۰,۰۰۰ دلار برسد. نزدیک شدن به سطح ۵۰,۰۰۰ دلار می‌تواند در کوتاه مدت افزایش دیگری را آغاز کند. توقف بزرگ بعدی گاو‌ها احتمالاً نزدیک سطح ۵۲,۰۰۰ دلار است.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۵۰,۰۰۰ دلاری را بشکند، می‌تواند اصلاح نزولی جدیدی را آغاز کند. حمایت فوری در روند نزولی نزدیک به سطح ۴۹,۰۰۰ دلار است.

اولین حمایت عمده در حال حاضر نزدیک به سطح ۴۸,۴۰۰ دلار و خط روند شکل می‌گیرد. شکست زیر حمایت خط روند ممکن است قیمت را به سطح ۴۷,۵۵۰ دلار و SMA ۱۰۰ برساند.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید