هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۳

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۳

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۳ مهرماه در بخش‌های شمالی کشور کاهش تدریجی دما رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۹۲۹۹
بازدید : ۶۷۳۸

فرادید | براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران، امروز ۱۳ مهرماه و طی دو روز آینده در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و مناطق غربی خراسان شمالی ابرناکی و بارش باران گاهی همراه با وزش باد و کاهش تدریجی دما رخ خواهد داد.

در این مدت بارش در استان گیلان شدت خواهد داشت و دریای خزر نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، روز پنجشنبه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر مورد انتظار است و در روز جمعه در سواحل دریای خزر و شنبه در استان‌های مازندران و گلستان بارش پراکنده رخ می‌دهد. روز‌های پنجشنبه و جمعه افزایش وزش باد در شمال شرق، شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های سمنان و تهران و در استان‌های قم، همدان و مرکزی دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا صاف، گاهی همراه وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۲ و ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۰ و ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید