همه‌چیز درباره ام وی ام X۲۲ Pro

همه‌چیز درباره ام وی ام X۲۲ Pro

قیاس مشخصات فنی و طراحی ام وی ام X۲۲ Pro تفاوت‌های عمده‌ای را نسبت به نسخه پایه این خودرو نشان می‌دهد. به عقیده کارشناسان، در بخش طراحی نمای جلو X ۲۲ Pro چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جلو  به کلی تغییر یافته است. فضای داخل کابین نیز نسبت به نسخه پایه تغییر عمده‌ای داشته است و مدرن و شکیل به نظر می‌آید.  

کد خبر : ۹۹۳۴۵
بازدید : ۱۰۹۲۹

فرادید | مدیران خودرو پنج سال قبل، خودروی چینی «Tiggo 2» را تحت عنوان تجاری MVM در بازار ایران عرضه کرد. خودرویی که به سرعت میان مشتریان ایرانی محبوب شد و مدیران خودرو را به خودروساز جدی بازار بدل کرد. حالا این خودروساز داخلی قصد دارد نسخه فیس لیفت این خودروی پر فروش را به بازار عرضه کند.

به گزارش فرادید؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که مدیران خودرو قصد دارد نسخه جدید را با نام X۲۲ Pro به سبد محصولات خود اضافه کند. در حال حاضر شریک ایرانی چری، اعلام نکرده که این خودرو را چه زمانی به بازار عرضه خواهد کرد.

اما تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، خبر از تست جاده‌ای X۲۲ Pro توسط مهندسان مدیران خودرو در خیابان‌های تهران می‌دهد.

طبق گزارش ها، چری همین خودرو را در بازار ایتالیا تحت برند دی. آر و با نام DR ۳ و در برخی کشور‌های آمریکای جنوبی نیز با نام چری تیگو ۲ تحویل مشتریانش می‌دهد.

در حال حاضر کمپانی چینی چری، نسخه جدید Tiggo 2 را با قیمت ۶۶ تا ۶۸ هزار یوآن (حدود ۱۰ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار) عرضه می‌کند. اما به نظر می‌رسد که مدیران خودرو X۲۲ Pro را با قیمتی فراتر از ۴۵۰ میلیون تومان به فروش برساند.

همه جزئیات ام وی ام X۲۲ Pro؛ نسخه جدید کراس اوور چینی پرطرفدار بازار ایران

X۲۲ Pro چه تفاوتی با نسخه پیشین دارد؟

قیاس مشخصات فنی و طراحی ام وی ام X۲۲ Pro تفاوت‌های عمده‌ای را نسبت به نسخه پایه این خودرو نشان می‌دهد. به عقیده کارشناسان، در بخش طراحی نمای جلو X ۲۲ Pro چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جلو به کلی تغییر یافته است.

فضای داخل کابین نیز نسبت به نسخه پایه تغییر عمده‌ای داشته است و مدرن و شکیل به نظر می‌آید.

منتقدان حوزه خودرو معتقدند که زبان طراحی چری در این محصول، کپی برداری از محصولات اخیر هیوندای به ویژه مدل‌های کونا و سانتافه است.

البته تغییرات نسخه جدید تنها به طراحی ختم نمی‌شود. در بخش فنی نیز موتور به کار رفته روی ام وی ام X۲۲ پرو یک لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو تحویل می‌دهد. در این میان برخی نشریات نیز مدعی هستند خروجی این موتور در ۳X پلاس از ۱۰۵ به ۱۱۶ اسب بخار افزایش یافته است.

این گیربکس پیش تر، کارایی مناسب خود را روی خودرو آریزو ۶ به خوبی نشان داده بود.

علاوه بر این، در نسخه جدید X۲۲ Pro شاهد تغییرات بیشتری همچون اتوهلد و EPB خواهیم بود.

رسانه های حوزه خودرو معتقدند که X22 PRO برای رقابت با جک S3 به ایران آمده است.

همه جزئیات ام وی ام X۲۲ Pro؛ نسخه جدید کراس اوور چینی پرطرفدار بازار ایران

امکانات رفاهی X ۲۲ Pro افزایش یافت؟

فعالان حوزه خودرو در مورد تغییرات امکانات رفاهی X۲۲ PRO می‌گویند که شرکت مدیران خودرو در آپشن‌ها مورد استفاده در این خودرو نیز بروزرسانی‌هایی انجام داده که از آن جمله می‌توان به مانیتور بزرگ لمسی این خودرو اشاره کرد.

طبق گفته آن‌ها با مانیتور ۹ اینچی تمام نیاز راننده را برطرف می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین مانیتور‌های لمسی در بین رقیبان این خودرو خواهد بود. مانیتور ۹ اینچی X۲۲ Pro امکاناتی همچون مسیریابی را داراست و با توجه به دقت آن بهترین مسیر را به راننده پیشنهاد خواهد داد.

علاوه بر این مانیتور ایکس ۲۲ پرو، قابلیت اشتراک گذاری تصاویر موبایل بر روی مانیتور را دارد که به راننده امکان می‌دهد تصویر صفحه نمایش گوشی موبایل خود را بر روی مانیتور مشاهده کرده و از نرم افزار‌های کاربردی موبایل استفاده کند.

همچنین در این نسخه شاهد امکاناتی همچون ترمز‌های دیسکی جلو و عقب، مجهز به ABS - EBD - ESP، کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی، دی‌لایت، سیستم تهویه دستی و آینه‌های برقی خواهیم بود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید