قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۵ مهرماه با ۶.۹۰ درصد رشد نرخ به ۵۵,۰۷۲ دلار معادل ۱,۵۵۲,۹۲۲,۱۴۱ تومان رسید.

کد خبر : ۹۹۳۵۸
بازدید : ۵۴۵۱

فرادید | بیت کوین وارد کانال ۵۵ هزاردلار شد. امروز ۱۵ مهر ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۶.۹۰ درصد به ۵۵,۰۷۲ دلار معادل ۱,۵۵۲,۹۲۲,۱۴۱ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۴.۸۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به غیر از سقوط قیمت تا زیر تراز ۴۷,۰۰۰ دلار در طول روز‌های آخر هفته، چند روز گذشته برای بیت کوین روز‌های خوبی بود. این ارز توانست از رکود هفته گذشته خارج شود و برای اولین بار در حدود یک ماه گذشته، برای به چالش کشیدن مقاومت روانی ۵۰,۰۰۰ دلاری اقدام کند.

پس از چندین بار ریجکت شدن قیمت در منطقه ۴۹,۰۰۰ دلاری، بیت کوین سرانجام دیروز بر این مانع غلبه کرد. دومین تلاش آن بسیار خوش بینانه به نظر می‌رسید، زیرا این دارایی را به حدود ۵۲۰۰۰ دلار رساند. این بالاترین مارک قیمت بیت کوین از ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) تاکنون بود.

به گزارش فرادید؛ به نظر می‌رسد هدف بعدی بیت‌کوین محدوده ۶۰ هزار دلار باشد و برخی از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین تا آخر سال میلادی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

شاخص مقاومت نسبی در حال ورود به محدوده اشباع خرید است و این سیگنال مثبتی برای بازار محسوب می‌شود.
بعد از خاموشی گسترده فیسبوک و تمام زیرمجموعه‌هایش فرانسیس هاگن کارمند سابق فیسبوک اسناد بسیاری به خبرنگاران داد و در رابطه با ادعا‌های کذب فیسبوک با خبرنگاران مصاحبه کرد. همین موضوع باعث شد تا سهام شرکت فیسبوک روز دوشنبه افت زیادی کند.

توئیتر در حال کار بر روی غیرمتمرکز کردن خود است و اولین بار جک دروسی در سال ۲۰۱۹ گفت این شرکت قصد دارد این پلتفرم را به سمت فضای بلاکچین هدایت کند.

بسیاری عقیده دارند رشد بیت‌کوین به دلیل قطعی فیسبوک بود، زیرا نیاز به تکنولوژی بلاکچین و توسعه دهندگان سیستم‌های غیرمتمرکز به شدت احساس شد. از طرفی دیروز سیگنال‌های تکنیکال برای بازار منفی بود و بعد از خیر قطعی فیسبوک ورق برگشت و این موضوع هم می‌تواند دلیلی برای تغییر واکنش بازار به یک خبر باشد.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید